expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

31. 12. 2014.

Ogromni novogodisnji haul + Goveaway!

Hello dollies!!!

Okej, dakle, psoto je proslo12345676543456897097557441 godina od kakos am objavila prethodni haul, resila sam da vam pripremim ogroman haul post koji ce imati ukljucen maleni Giveavay. :)
Pa, pocnimo, posto ima oko 40 stvari... >.<

Okej, pocecemo od stvari oko koje sam definitivno najvise uzbudjena! To je divni roze top koji sam jako puno zelela i konacno sam ga nasla po (za njega) niskoj ceni. Divan je i jedva cekam da ga nosim! :D

Imamo sada jos jedan top. Ovaj je iz Rivere. Ima jako lepe sare i oblik i priznajem da je vise za leto, takod a cu sigurno sacekati do leta da ga nosim. :D

I poslednji top u ovom haulu je ovaj top koji sam dobila na Cristmnas Gift-O-Meter, i jako mi se dopada obliki izrez. Boja je okej, i mislimd a cu ga najvise nositi uz kozne pantalone ili visokostrukirane suknje i pantalone.

I imamo jos jedan sivi top koji sam videla mnogo devojaka da nosi, pa sam ga kupila jer je stvarno lep i girly.


Prelazimo na patike! Prvi je ovaj plavi Pretty 'n' Love par koji sam jako dugo zelela, ali ga iz nekog razloga nikad nisam kupila... Zato sam kad sam vec bila u pretty 'n' love ih pokupila tada. Jako su lepe i mnogo mi se dopada ova vrsta patika.
I, evo jednog tirkiznog CP para. Ovo su vise cizme i jako su dobre, paa... 0:)

I evo jednog para koji sma takodje dobila na GOM, ovo je ejdan sjajan sljokicasti par u divnoj boji. Nisma luda za ovim oblikom cipela, ali su boja i sljokice jako lepe i ove cipele iznenadjujuce dobro izgledaju na nozi.

Ove carape sam kupila kad sam ih stavila u CC, inace znate moju opsesiju ovakvim carapama i dzemperima tako da ne znam sta vise reci... :D

Jos jedna GOM nagrada, okej je, no nije mi nesto posebno, i uopste nije novogodisnja, takod a mislim da ovo nikad necu obuci xD

I, krecemo sa haljinama! Ovde imamo GOM nagradu broj deset, ovu haljinu koja izgleda savrseno u predelu grudi i struka... Ali s druge strane, donji deo, gde se vide stopala, mi se bas i ne svidja... Tako da cu je verovatno nositi, ali retko.

Sledeca haljina je takodje sa GOM-a, i bas mi se i ne dopada, jer me podseca na haljinu koju smo dobili za onu uplatu kad su se dobijale stvari Care Dlvingne (ako se uopste tako pise), mada mislimd amoze lepod a se iskombinuje.
I imamo jos jednu GOM haljinu sa divnim strukom i izrezom, ali 'suknja' je kao iz osamdesetih, tako da ne znam bas... Mislimd a cu tu suknju prekrivati drugim suknjama i nositi haljinu zbog gornjeg dela :D
Ova mi je sasvim ok, isto je GOM, no  nije mi bas nesto narocito, ali moze lepo da se uskombinuje takod a cu je verovatno (retko) nositi.

Dok sam trazila Zip It Top koji ste videle gore, slucajno sma naletela na ovu haljinu za samo 5 sd pa sam je kupila, cisto da bih je imala u ormaru, jer je, drage moje, dok sam ja jos igrala borbu odevanja (nisma je igrala jedno 8 meseci XD) ovo haljina koju sma uvek birala za maturu. :D

I, krecemo sa suknjama! Ovo je duga maxy suknja koju sam bidela kod drugarice i pomislila sam da je slatka, a posto je bila jeftina kupila sam je. :D
Zatim imamo HHB helanke koje su prelepe i jedne su od retkih HHB-ova koji su mi se dopali. Inace su jako lepe i novogodisnje pa sam morala da ih uzmem!
Pored helanki, jedni HHB koji mi se dopao je ova suknja sa cvetovima. Oblik i kroj su savrseni, sara jos vise, a boja je okej. ♥

Za one koji ne znaju, moja prva lutka na stardoll-u IKADA bila je Crvenkapica100, a prva stvar koju sma sa nje kupila bila je ova suknja. Zato kad sma je videla i StarPlazi, setila sma se i vratila mi je neke uspomene pa sam je kupila. Jako je lepa, i prodaje se u Wild Candy.

Sledeca suknja je isto dugozeljena, mad aje iz nikome poznatog razloga nikad nisam kupila. Zato sam ugrabila priliku i kupila je sada. Mnogo mi se svidja i vec je zamisljam u kombinacijama sa tank i tube topovima *--*

Imamo ovde prelepu cik-cak suknju koja divno stoji i uz to ima prelepe boje. Pritom je jako ejftina. Zao mi ejs to je nisam odkrila ranije! No, sta je, tu je. U glavnom, jako mi je drago sto sma je kupila.

Sledeca stvar je ova GOM suknja, koja je jako lepa. Crna, uska, ima kristale... Moze se nositi uz mnogo toga i drago mi je da sam je dobila. :D

Ovo je suknja u kojus am bukvalno zaljubljena i ovo me verovatno omiljena suknja u celom haulu. Prelepa je, boja, kroj, kako pada.... Obozavam falte. Jedva cekamd a je nosim!

Roze suknja iz GOM-a. Ne dopada mi se, dobila sma je ali mislimd a je necu  nositi.

Evo jos ejdne prelepe suknje. Ova je iz Velvet Orchid, ona ide iznenadjujuce dobro uz Zip It Top. Jako lepo pada, ima roze obod i bodljice, i moze da se nosi uz mnogo toga, sooo. :D 

I evo jednog sortsa koji sam kupila jer me je neverovatno podsetio na jedan H&M sorts koji sam videla u Beogradu, a IDENTICAN sorts je pokazala Bethany Mota u jednom outfitu, i ja sam se zaljubila u njega. Posto ga imam u RL, zelala sma ga na sd i evo ga! ♥

Idemo na dzempere (bice mnogo, jer sam ja jumper freak. Just sayin'!). Ovo je jedan iz Wild Candy, ima srca svuda po sebi i jako je lep. Videla sam ga kod Mici i odletela da ga kupim jer je mnogo dobaar!

Ovaj je iz Nelly, i zbog toga se stalno iscudjavam kako je moguce da mu je cena ovako niska. Kupila sma ga onog dana kad sma ga stavila u CC, i jako je cute. :)

Ovo je jos jedan GOM dzemper, i jako je sladak, iako mi sara bas i nije jasna. ali okej. Sladak je i on je cini mi se nagrada broj 3. :D

Ovaj je takodje bio u CC. Kad sam ga videla momentalnos am ga kupila, zato sto je jako lep i ima jako lepe sare, a ja obozavam siroke i sljampave oversize dzempere tako da mislim da je pun pogodak!

Mozemo li, molim vas, d apogledamo boju ovog savrsenstva? :O
Zove se Adorable Sweather. I to ga najbolje opisuje! Mislim da najbolje ide uz visokostrukirane sortseve i suknje. Mozda cak i farmerke?

Ovo je HHB duks koji je prelep! Obozavam ga. Jako mi je drago sto sma ga kupila i mislim da najbolje stoji uz suknje i sortseve. Jedva cekam da ga nosim! ♥

Ovo je najsladji dzemper koji sam ikada videla. Ovo je tako slatko!! Macka je jako slatka i boja je fantasticna. Predobar je i obozavam ga!!! ♥

Jos jedna majica u zivotinjskom fazonu! Ova je sa lisicom i kupila sam je kad sam je stavila u cc. Jako je lepa i obozavam je...

Inace, ovo sam kupila Lini za rodjendan i morala sma da ga imam *QQ* Pa sam zato kupila jos jedan za sebe. predivan je, boje su odlicne i obozavam ovakve Nelly dzempere.

Selimo se u salon lepote! Prvo imamo kosu iz nove Tress Up kolekcije. Jako je lepa. Mnogo mi se svidela. Predivno pada, lokne su prirodne i jako lepo izgleda. inace, kosta 22 sd.

I jos tri predmeta koja sam spojila u jednu sliku. Kupila sam tri stvari za konturisanje lica, bronzer i dva 'flomastera'.

Vreme je za Giveaway!
Nagrade su....





Pet devojaka osvaja ove stvari...
Pa, ako ih zelite, evo sta treba da uradite:
1. Da komentarisete roman klikom OVDE
2. Da dole napisete sta mislite o Haul-u (sto duzi komentar, vece sanse za osvajanje nagrade)
3. U istom tom komentaru da napisete koji predmet i zasto bas njega zelite, kao i zasto mislite da bas vi treba da ga dobijete)

I, to je to!♥
Srecno svima!
Volim vas! Srecna vam Nova Godina i Bozic! Zelim vam sve naj, naj, naj najlepse, da budete fine, lepe, zgodne, sarmantne, ansmejane i talentovane kao sto ste i do sada bile, da  sve sto pozelite dobijete i da uspete u svemu sto pokusate... Kao id a sotanete uz nas blog i volite ga kao sto ste ga do sada volele! ♥
P.S. Rezultati CC-a ce biti sutra, 1. januara 2015. :D

10 коментара:

  1. 1. Kada ja nisam komentirala roman?
    2. Jaako mi se svidja cijeli haul... Ali ono si mi kupila za (nas) Bozic! XD Rodjendan mi je bio 4.11. XD Stvari mi se jako svidjaju i otkrila si mi puno prelijepih stvari koje jednostavno moram imati. *---* Iako, meni se onaj Adorable dzemper ne svida, ima nesto cudno u njegovom obliku... :o XD Niti onaj s lisicom, hhahaha. Najvise mi se svidjaju: presavrseni cipkasti sorc, kosa (da je nisi pokazala niakd ne bih vidjela kako stoji), HHB-i i... Velvet Orchid suknja! *0* Idem je kupiti (ako mi nebude preskupa, posto sam ja mimozica xD)
    3. Zeljela bih ovaj sorts xD Vec sam u glavi napravila 94352582374863819 outfita :3

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман31.12.14. 13:34

    Evo ja cu komentarisati svaki predmet posebno i mislim da ce biti predugacak komentar :)
    1-Ovaj top je toliko lep,ali je skup za mene.Trenutno imam 0 sd xD
    2-Ovaj top je bas sladak.Nemam ga,ali cu ga verovatno kupiti.
    3-Ovaj top je savrsen :) Volela bih da ga imam...
    4-Ja ovaj top uopste nisam ni primetila u StarPlazi O.o Moram ga imati,predivan je..
    5-Patike mi se ne svidjaju.Ja ne volim ovakve patike :(
    6-Ove cizmice su okej,ali nista posebno.Kupila sam ih,jer su bile jeftine.
    7-Cipele su bas slatke,ali ih nemam.
    8-Ja obozavam carape na stardoll-u,tako da sam ove kupila.
    9-Ovaj kombinezon,ili sta je vec mi se ne svidja uopste...
    10-Haljina je nekako cudna,ali je lepa.Ne svidja mi se to sto se vide noge i taj deo je cudan.
    11-Meni je ova haljina slatka,cak mi se i pomalo svidja.
    12-Ova crvena haljina mi se ne svidja.
    13-Ova plava haljina mi se svidja,bas je slatka :)
    14-Ne svidja mi se ova haljina.
    15-Ovu suknju imam i lepa je.Moze se lepo ukombinovati.
    16-Ove helanke sam morala da kupim.Divne su..
    17-I ovu suknju sam kupila,jer je savrenstvo bez mane xD
    18-Hmmm,ova suknja mi se i ne svidja i necu je kupiti.
    19-Wow,ova suknja je bas lepa,a ja je jos nisam primetila u StarPlazi.
    20-Ovu suknju sam kupila i lepaje...
    21-Ova sledeca suknja je bas u mom stilu i volela bih da je imam..
    22-Ovu suknju sam videla,ali nemam sd da je kupim.Inace,prelepa je...
    23-Ova roza suknja je lepa,ali nije u mom stilu i ne znam kako bih je nosila..
    24-Ovu suknju sam kupila na snizenju.Odavno je vec gledam,ali nikako da je kupim..
    25-Ja inace ne volim ovakve sortseve,ali ovaj je sladak..
    26-Ovaj dzemper mi se ne svidja,jer je providan..
    27-I ja sam se cudila kako neki prelepi dzemper moze kostati ovako malo.Odmah sam ga kupila.
    28-Ovaj dzemper je sladak.
    29-Ovaj mi se ne svidja.Nekako deluje kao da je sve spojeno..
    30-Na ovom dzemperu je prelepa boja,kroj..i divno stoji lutki.Imam ga..
    31-Ovaj HHB duks mi se ne svidja i nisam ga kupila.
    32-Ovaj dzemper je moj omiljeni na stardollu i prosto ga obozavam.
    33-Ova majica je lepa,ali je nemam :(
    34-Uff,ovaj dzemper je tako lep da sam ga morala imati.
    35-Kosa je lepa,ali uzasno stoji mojoj lutki.Tebi bas lepo stoji :)
    36-Sve tri sminke mi se svidjaju,ali ni jednu nemam xD
    Jako lep haul.Svidja mi se kako si to opisala i svaka ti cast :)

    Komentarisala sam roman..I napisala sam sta mislim o haulu.Ja zelim ovu prvu suknju-Ruffle Skirt.Hmm,sad zasto mislim da trebam ja da dobijem taj predmet.Mozda zato sto sam lepo komantarisala ovaj haul i trudim se da komentarisem sve postove koliko mogu.Stvarno ne znam sta vise napisati xD

    I ja tebe volim.Ti si jedna od najboljih bloggerica na Balkanu :) Srecna i tebi Nova godina i Bozic.Sve najlepse ti zelim u Novoj godini :) ♥♥ :**
    Ufff,zabolese me ruke od kucanja xD
    xoxo,KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  3. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  4. Hm, haul je prekjut... Ali ja nikad ne bih dala 113 sd za jedan top, jeste prelep i to, but no... Onaj top iz Pretty 'n love mi se jako sviđa, so čim se dobiju pare, dobiće se i top. Koliko sam skapirala imaš sve nagrade s GOM-a? Meni je presavršen onaj crni džemper s srcem (3. po redu na GOM). Ja sam mislila da je ova kosa malo retardirana, ali tek sad vidim kako nekome može dobro da stoji. *-* Onu grumpy maj'cu odavno želim, ali nisam sigurna jel je još u prodaji. :3 Floral Row print Top odoh odma' da kupim. :-3 Od obuće što si nam pokazala, ni jedan mi se ne sviđa. :( hahah lol:3

    Želela bih suknjicu (ruffle skirt) jer ih jako volim, a nemam ih puno. Zašto baš ja da dobijem taj predmet? Ne znam, nemam neki razlog veliki. :-)

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман31.12.14. 14:02

    Haul je predobar i meni se svidjaju stvari neke od tih imam i vrlo rado ih nosim,najlepsa mi je majica iz nelija ona na pruge.Takodje mi se mnogo dopada i onaj top iz gift-o-meter.Najmanje mi se svidja ju patike iz Pretty'N'love jer ne volim da nosim takve stvari ali ok.
    Uz pomoc tvog Haula videla sam neke stvari koje ranije nisam ni primetila u starplazi ali kupicu ih sada :).
    Frizura je lepa meni je u WH,skupoljam pare za nju :"D
    Isto mi se mnogo svidja ona dugacka suknja iz Voile-a jer volim nosit takve stvari.
    Ja zelim zip it top.Jako ga dugo zelim jer je jako lep i ima jako lepu nezno roze boju i mogu ga lepo uskladiti.Mislim da trebam dda ga dobijem jer ga jako dugo zelim i trazim,ali bezuspesno.,

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман31.12.14. 16:52

    Meni netrebaju nagrade pa necu bas puno pisatio svem i svacem.:D
    Pa nije bas da su mi sve stvari ono lijepe, okey su no nebi ih bas ja nosila. Ima mnogo predivnih stvari koje mi se mnogo, mnogo, mnogo svidaju ali nemam dosta stardollara.:/ Da. Hahha.
    Ova kosa ti prekrasno stoji.♥ I imas jako slatko lice na toj slici. Kako je lijepa i kosa i slika. Aaaaggghh!♥♥
    Sretna nova i Božić od DiveKate.♥

    ОдговориИзбриши
  7. Svidja mi se ovaj supeeeer dugacki haul,ne trebaju mi pokloni,bitno je meni da je post izasao :)
    Srecni praznici i Nova godina svima :D
    -MissSaritaJo ♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  8. Svidja mi se vecina stvari,pogotovo rijetki tube top iz rivere (druga slika odozgo)
    1.Majica je OK samo mi se ne svidja rajfeslus na njemu.Inace da njega nema sve bi bilo super
    2.Druga majica mi je ekstra.Svidja mi se kombinacija boja.Jako je egzotican.Takodje jako je rijedak,tako da ga prodaju za jako visoke cijene.
    3.Da se dole ne siri bila bi super.Isto mi se ne svidja oblik oko grudi.Ljepse bi bilo da je ravnije i da se donji dio lijepi uz tijelo.
    4.Majica je ekstra.Jako mi se svidja i na njoj nista ne bih mijenjala.Takodje je jako rijetka i ne znam kako si uspjela doci do nje,ali zadivljena sam
    5.Ne svidjaju mi se cipele.Jednostavno nisu za djevojke.Mozda za teniserke ili djecake od 4-5 godina,ali za cure definitivno ne!
    6.Cizmice su slatke.Boja je OK ali bila bi ljepsa da je malo svijetlija.Da su cizme na vrhu malo ravnije bile bi super.
    7.Cipele su slatke,samo ne svidja mi se sto je kod prstiju spicasto.Mrzim taj oblik.Daje onaj JA SAM SNOB moment.
    8.Strample su lijepe,samo da na prstima nema onih srca,da su dole zatvorene.
    9.Kombinezon je fora.Malo je dekolte predubok,ali to se moze rijesiti sa nekim tube topom bez rukava.
    10.Haljinica je slatka,samo ruzan je otvor kod stopala.
    11.Haljina je strava.Nista ne bih mijenjala.Dosta podsjeca na uplatu kada su se dobijale stvari od Care Delevingne.Haljinica je jako slatka i moze se kombinovati.
    12.Boja je OK,ali donji dio.Nikako!Stvarno mi se ne svidja.Pravi je zlocin protiv mode.
    13.Da nema rukava i da je ravna svidjala bi mi se,ali ovako strava i uzas.
    14.Jako je ruzna.Ostala sam bez komentara.
    15.Suknjica je slatka,moze se kombinovati uz dosta toga i svidja mi se.
    16.Helanke su modni zakon.Htjela sam ih kupiti ali nisam imala para.
    17.Nije losa suknja,samo bolja bi bila da nema cvjetova
    18.Jednostavno suknja mi je odvratna.Taj oblik...pa te uzasne boje...podilaze me zmarci
    19.Slatka je.Dodaje onaj darkerski dozivljaj svakoj kombinaciji
    20.Ova suknja je savrsena za vaskrsa.Te cik-cak sare su jako slatke i podsjecaju na vaskrs i proljece
    21.Preslatka je i ima to nesto sto je cini dobrom i za izlazak i za posao.
    22.Nekako nije u mom stilu,ali nije losa
    23.Suknja pokusava da doda bajkerski moment,ali joj ne ide jer je suknja i u roze je boji,tako da mislim da je ni jedna stvarno opasna cura nece obuci,kao sto je predvidjena
    24.Prekrasna suknja.Ja sam odusevljena.Minimalisticka je u jednom pogledu,a u drugom goticarska.Mislim da se jako lijepo uklapa
    25.Nije los,zapravo jako mi se svidja.Pogotovo sto je malo pufnast.
    26.Sladak dzemper.Mislim da se dobro uklapa i da ga svako treba imati u svom sd ormanu.
    27.Lijep je i rado bih ga nosila
    28.Dzemper je odlican,pogotovo za Valentinovo.Sara je slatka zato sto je na njoj predstavljeno srce koje pogadjaju ljubavne strijele.Idealan je za zaljubljene djevojke.
    29.Nekako mi je pre napadan.Podsjeca na opticku varku.
    30.Ime ga dobro opisuje.Jednostavno ta boja,pa taj predivni dizajn.Oduzima dah.Mislim da je ovaj dzemper zvijezda posta
    31.Lijep je samo mi se ne svidja sto je natpis preko citavog dzempera.Bio bi ljepsi kada bi natpis bio na grudima i malo nakosen.
    32.Veliki sam fan macaka,ali ovo mi je malo previse napadno zbog boje dzempera.
    33.Ovo je jednostavno pre slatko.Divan je i jako sladak.
    34.OK je samo bio bi bolji da su rukavi duzi
    35.Kosa je fora.Cijena nije velika,tako da mislim da svako moze sebi priustiti tu kosu uz malo truda,sakupljanja novca i vremena.
    36.Bronzer je lijep.Nisam bas fan takvih boja na licu,ali za nekog sa tamnijom kozom je savrsen.Olovke na izgled nisu lose,samo moras znati rukovati sa njima.Malo je teze nauciti.Treba dosta vremena i truda da se nauci perfektno nanositi

    Htjela bih Rivera Floral Tube Top.Mislim da ga zasluzujem jer sam se jako potrudila oko komentarisanja ovog posta i zato sto mislim da se uklapa uz mnogo stvari,prvenstveno sto mi se svidja i sto je egzotican.

    Komentarisala sam roman

    AvriKitty

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман1.1.15. 16:03

    Komentarisala sam roman

    1.Jako je lijepa majica.Nista ne bih mijenjala
    2.Slatka je,ali nekako ima nesto u njoj sto je proruznjuje.
    3.Na ovoj majici sve bih promijenila.Od boje pa do oblika
    4.Slatko je,ali ne bih je bas nosila.
    5.Patike su jako ruzne.Ne bih bacala pare na njih.
    6.Imam ove cizme.Kupila sam ih prijateljici i meni su se jako svidjele tako da sam ih morala imati.
    7.Nekako mi se ne svidjaju.Boja je lijepa i sljokice.Kao i kaisevi samo spic je ruzan.
    8.Preslatke su! Nista ne bih mijenjala
    9.Ne svidja mi se nikako kombinezon.Dekolte je predubok.
    10.Haljinu bih rado htjela imati.Nista ne bih promijenila
    11.Slazem se da podsjeca na uplatu.Previse je gotik za moj ukus.
    12.Lijepa je samo da je donji dio uz tijelo.
    13.Jako lijepa haljina,nista ne treba mijenjati.
    14.Nije losa.Kombinacija boja je lijepa.
    15.Suknja je jako lijepa
    16.Kupila sam ih i imam ih negdje u skladistu jako su cute.
    17.Jako lijepa suknja.Kombinacija boja je fenomenalna
    18.Lici na suknju iz 90-ih jako je slatka.
    19.Lijepa je.
    20.Suknja je perfektno napravljena
    21.Divna je
    22.Nije losa
    23.Super bi isla uz prvi top
    24.Lijepa je jako
    25.Svdja mi se taj puf kroj
    26.Ocarana sam ovim dzemperom.
    27.Lijep je i moze se kombinovati.
    28.Ne kuzim bas motiv ali OK
    29.Obozavam ovaj dzemper.
    30.Sve mi se svidja kod njega.
    31.Ovdje nista ne bih promijenila
    32.Tako je sladak
    33.Nemam rijeci
    34.Savrsen je
    35.Nekako mi je skupa,za taj izgled
    36.Sve mi se svidja

    Htjela bih Zip it top.Zasluzujem ga jer mislim da sam dovoljno komentarisala haul i zato sto imam odjece uz koju bih ga kombinovala.Jako mi se svidja

    GospaTanja

    ОдговориИзбриши