expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

2. 12. 2014.

Napuštam blog ... falićete mi! ♥

Hellou!
Ovo je moje zadnje 'hellou' koje ću ikada napisati na ovom blogu. Nažalost,napuštam blog. :-/
Pisanje postova mi je prvo bilo zabavno,posle mi je postalo hobi a sada i obaveza. Uopšte nemam volju za pisanje postova. Bloggerica sam od prilike 4 ili 5 meseci,ne znam tačno.
Meni je kompjuter drastično usporio,i više ni ne posećujem Stardoll preko njega. Ovo Vam pišem sa kompjutera koji nije moj. Jako će mi faliti pisanje postova,ali šta se može. Imam previše obaveza oko škole,previše obaveza oko kuće.. Hoću da i ove godine prođem odlično,a to neću uspeti ako budem visila za kompjuterom koji čak skoro ni ne radi i pisala postove. Verovatno mislite da je ovo iznenadno,ali nije jer sam već napisala da uzimam odmor,a u među vremenu desilo se sve što se desilo i tako.. Letos,kada ste moj post dobijali svaki dan,uopšte nisam ponavljala,nisam se družila sa prijateljima,tačnije retko sam se družila. Neću da moj život,tako je život,zaostaje zbog ovog bloga. Ova pauza mi je prijala,ali i dalje imam tu misao da moram da sednem za kompjuter i pomučim se da napišem post. Problem nije u Vama,ni u blogu,ni u bloggericama niti u bilo čemu drugom nego jedino u meni. Falićete mi! Molim Vas,ostavite komentar na sve ovo i ako želite,pokušajte da me ubedite da ostanem. ♥

P.S: Ovaj text ću prekopirati i na Lina Stardoll Blogu,jer više neću da imam veze sa blogovima. :(
Ako neka bloggerica želi,što sumnjam,može da nastavi da piše moje rubrike MVSS i KAMO da me nebiste zaboravili.

Veliki pozdrav,i nikada više :/
Ancika004 ♥

1 коментар:

  1. Jaako mi je zao. Ali potpuno te razumijem. Ja bih mnogo voljela da ostanes, ali to je tvoj izbor i vjerujem da te ne mogu sprijeciti da napustis blog. Napisala si predivne postove i jako sam te zavoljela. Ne samo kao bloggericu, vec i kao drugaricu. Ja bih te zamolila da ne ides, ali ne vjerujem da cu uspjetii.
    -Bye, i'll never forget you!♥♥♥
    -FancyM.M.

    ОдговориИзбриши