expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

30. 12. 2014.

Starplaze SALE - from -25% up to -50% ♥

Hellou again. :)
Danas , na moje veliko iznenadjenje , smo u
porukama dobili jednu sliku. Tacnije obavestenje
da je u starplazi velika akcija od 25% do 50% snizenja
Evo kako izgleda slika:
Jako mi se dopadaju ove dve boje zajedno. :3

Evo u kojim sve trgovinama je snizenje:
(Fashion-Moda)

(Beauty-Lepota)

(Decor-Dekor)

Jako mi je drago da su se setili konacno da
stave neko snizenje. Jako su nas sve obradovali
za Novu Godinu zar ne? :D ♥

-To bi bilo to. 

-Kupujete nesto sada dok je snizenje? 
-Da li Vam se dopada sto su stavili snizenje? 

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 10 poena)



3 коментара:

  1. Анониман30.12.14. 21:16

    Ja sam kupila samo nekoliko stvari :)
    -Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман30.12.14. 21:22

    Planiram sutra kupiti celu starplazu. I ne, ne salim se, iako imam samo 11 sd i ne znam kako to da izvedem. XD ali bar sam uzela maskaricu, i to je nesto ;D
    daqueenm

    ОдговориИзбриши
  3. Glupo mi je sto su na Apries sky stavili 0% da pise,a na nekim prodavnicama nisu nista stavili

    AvriKitty

    ОдговориИзбриши