expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

30. 12. 2014.

Nov izgled i novi potpisi za bloggerice ♥

Hellou. (:
Posto je doslo krajnje vreme da izmenim izgled bloga , to sam i uradila.
Nadam se da Vam se dopada novi izgled. ♥
Novu muziku cu namestiti za vikend , bicete obavesteni u nekom mom narednom
postu o tome. 

A sada , potpisi za moje drage bloggerice:





Nadam se da Vam se dopadaju. Ako sam zaboravila neku
bloggericu , neka mi napise u komentaru pa cu joj napraviti. ♥

To bi bilo to. :)

-Da li Vam se dopada novi izgled bloga? ♥
-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 20 poena)


5 коментара:

  1. Анониман30.12.14. 18:56

    Novi izgled bloga je baš cute! Sviđa mi se sve! Gdje napraviš potpise? Molim te mi odgovori!
    Tena_Candy

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Potpise sam pravila na tri sajta... Ovako jelku sam isekla u pixlr-u , zatim sam je dodala na pozadinu pomocu PhotoScape programa. Korisnicka imena sam dodala preko pixlr editora (tekst). I ukrase sam dodala na sajtu Pizap. Znam da je komplikovano , ali eto. ♥

      -MiciRainbow2

      Избриши
  2. Анониман30.12.14. 21:18

    I potpisi i izgled su prelepi *_* ...Odusevljena sam...
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман31.12.14. 21:32

    Bez uvrede, ali ne shvaćam zašto je izgled božićni? Pa Božić je bio daavnnoo xD

    ОдговориИзбриши