expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

31. 12. 2014.

Obavestenje ♥

Dobro jutro svima :D
Ovo je poslednji dan ove godine i planiram da ga provedem tako sto cu (verovali ili ne),pisati postove :D
Ali nista od toga pre nego sto mi Lina objasni kako da sucavam slike haha xD
Bila sam jako neaktivna ovog meseca,ali ja stvarno nisam znala gde mi je glava :/
Ovaj mesec mi je prosao samo tako sto sam ucila,ucila i samo ucila :o
Ipak sam prosla odlicna (4.67) :D
Nisam stigla ni jelku da zavrsim sa kicenjem na Stardoll-u :(
I da,molila bih sve koji su u zahtevima za prijateljstvo pisali nesto tipa: ''Idi sa Micinog bloga,Natalija bolja od tebe''... itd. da prestanu!
Stvarno ne znam cime je to toliko izazvano da ja dobijam dnevno po 20-30 zahteva u kojima su samo hejtovi :O
Sada cu objaviti nekoliko postova koji su mi na radnoj verziji,kasnije cu i nesto novo napisati :) ♥

P.S Novi izgled bloga je prelep *-*
-NataStarDoll01
(15 poena)

4 коментара:

  1. Анониман31.12.14. 09:42

    Evo tebe opet.I ti opet krivis Nataliju,jos ti je malo jer ti napisala post izvinjenja.Pa mislim stvarno!Ajde malo razmisli i procitaj sta si napisala!
    I ja nisam hejter nego samo ocu da kazem da ti ne trebas da govoris kako je Natalija za sve kriva!I ako se malo opametis mislim da ces ze izviniti Nataliji!PS.NISAM HEJTERKA!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tvoj problem je taj što si ljubomorna.Ti si se prijavila za takmičenje za blogericu i nisi prošlaa,pa sad kinjiš druge blogerice.Nato ne daj se nervirati zbog toga.Nisu vredni!

      Избриши
  2. Анониман31.12.14. 10:06

    Nedostajali su mi tvoji postovi :) ♥♥
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман31.12.14. 10:33

    Jaaaooo , koliko su mi jadni ovi hejteri.Sta poatizete time sto joj saljete zahteve gde je bukvalno terate sa bloga.Za rad cega ? Zasto ste tako ocevadljivi, zelite svadju najboljih drugaricaa ...jadno :O
    Nato , sorry ali morala sam da im se obratim ...mislim da i dalje nisu svesni da svojim ponasanjem unistavaju sve .Jako si mi nedoatajala... .kao i tvoje rubrike .♥♥
    SidnyMedison2

    ОдговориИзбриши