expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

27. 12. 2014.

Spasi me (Hej ti!) 12. deo

Hello dollies!

Dobro jutro svima ♥

Danas je jedna suncano-snezna subota i ja sam mislila da bi bilo najbolje da je zapocnemo nastavkom romana! Pa, dakle, evo ga:

______________________________________________
Hej ti!

-12. deo-
__________________________________________
Da li je moguce?

Da li je moguce da mi se ovo desava? Boze, zasto mi ovo radis?
Iznenada sam se setila necega. Otrcala sam do prozora i svukla zavese. Svetlo u njegovoj sobi bilo je ugaseno. Ocito su i dalje vodili 'razgovor'.
Zgrabila sma telefon i drhtavim, mokrim prstima utapkala 'Jesi ok? Javi mi se cim stignes. Nadam se da nisi dobio ogormnu kaznu... ._.'
Pritisla sam SEND i odlozila telefon u stranu. Jagodicama prstiju pritisla sam koren nosa, a onda obrisala suze. Udahnula sam duboko.Bicu jaka. Prebrodicu ovo.
Moj telefon je iznenada zavibrirao. Brze od munje sam ga scepala i otkljucala.
Mlada Gdjice Termopolis, moj sin Bendzamin je zbog vas kaznjen do daljenjeg. Kazna ukljucuje konfiskovanje njegovog mobilnog telefona. Vama dvoma zabranjen je bilo kakav zajednicki kontakt. Ako imate neku poruku, mozete mu je preneti preko mene.O.
Moj.
Boze.
Bendzaminu je majla oduzela telefon. MOJOM krivicom.
U meni je iznenada sinuo tracak nade, da se Ben samo sali sa mnom i da je u stvari okej, ali i to je brzo izbledelo. Niko nije lud da se sali u ovoj situaciji.
Ne mogu da verujem. Zasto ja imam mamu-naj-smaraca na svetu? Zasto drami oko toga sto smo Ben i ja prespavali jednu noc jedno pored drugog? U cemu je problem? Imam 15 godina. Jos malo pa cu biti punoletna. Moci da sama donosim svoje odluke.
Zamislila sam se i razmisljala o svemu sto smo Ben i ja prosli zajedno. Uselila sam se i on se prvi javio. Tada sam mislila da je tupadzija. Saljivdzija. Da je davez i da je dosadan i da je neduhovit.
Onda sam shvatila da ima devojku. I odjednom sam shvatila da ga ja zelim. I onda sam pokusavala da ga smuvam. Odvojim od nje. Ona je bila mnogo visa i zgodnija od mene. Imala je mnogo vece grudi i dupe kao Nikki Minaj. Ipak. I dalje sam nastjala da ga osvojim.
Na kraju mi se ona toliko smucila da sam prekinula nastup na pola zbog toga sto ga je poljubila i otrcala kuci gde sam histerisala na Viktoriju. Onda je on dosao kod mene u stan i spustio svoje usne na moje, ucinivsi me najsrecnijom devojkom na svetu. Kasnije sam saznala da jos nije raskinuo sa svojom devojkom. Razbesnela sma se na njega i bila ljuta dugo. Mesec dana kasnije, on je dosao i rekao mi da ide u Spaniju. Ali da zeli da zavrsi sa svim ovim. Rekla sam mu da me je bas briga i da ide.
Izleteo je iz mog stana. Ja sam se iste sekunde pokajala zbog svojih reci. To je bila laz. Velika, odvratna, ruzna, debela laz koju sam rekla osobi koju volim.
Sutradan sam pretrcala dvadeset kilometara i bacila se na kamion da bih stigla do njega na vreme. Ali, uspela sam. Sprecila sma ga tacno na vreme. Sutradan smo izasli, gde je jedn lik dobacio jako ruznu rec na moj racun. Bendzamin ga je umlatio. I zavrsio u policiji.
Provela sma noc placuci. Sutradan kad se pojavio grlila sma ga jako, jako, jako, ne dozvoljavajuci mu da ponovo ode od mene. Da me opet ostavi samu. Prenocili smo na trosedu, pripijeni jedno uz drugo. A onda je dola moja mama, izderendzala se na oboje i zabranila nam da se vidimo. Ikada vise.
Toliko mi nedostaje. Vec osecam kako vristim za njim. A razdvojeni smo tek dvadeset minuta.
On me je promenio. Kad sam dosla ovde, bila sam drcna, opasna devojka kojoj nisi mogao da pridjes. Sad sam potpuno drugacija.
Znas sta? Rekla sma sebi. Necu joj dozvoliti da nas razvoli. Necu to dozvoliti nikome. NECU JOJ DOZVOLITI... A onda sam shvatila da necu imati izbora. Da ce ona pobediti, ma sta ja uradila. Nece biti sanse da uradim ista. Uzela sma pandu koju mi je Ben osvojio onog dana. Cinilo se tako davno. Zagrlila sma pandicu, nabila slusalice u usi i legla na krevet obucena i zaspala.
Probudilo me je urlanje. Mama je stajala na vratima i vikala: "Amelija! Ajde ustajanje", rekla je a onda izletela iz sobe.
Muzika se vise nije cula, ali su slusalice i dalje bile u mojim usima.
Pogledala sam u mobilni. Baterija s epotpuno istrosila. Cudno, imala je 80% kad sam pustila muziku pre... 15 SATI! 'Ladno sam spavala 15 sati. Sada je 10 ujutru. Danas je utorak.
Boze! Kako je moguce da sma toliko odvalila, bez budjenja izmedju?
"AMELIJA!"
Prevrnula sam ocima i ustala. Otisla sam do nje.
"Molim?", rekla sam sklanjajuci kosu s face.
"Ustaj i oblaci se", rekla je.
Otisla sam do sobe i sela na krevet. Prikljucka sam mobilni da se puni i sela na krevet. Iscrpljeno sam se zavalila u nazad i ponovo nasla u kezecem polozaju. Vec sam bila umorna. Spavala sam 15 sati i ne znam kako je to moguce.
Ipak, osecala sma se mnogo bolje. Osecala sma se 20 kg laksa i nekako svezije.
Odgegala sam se do ormara gde sam odabrala helanke i majicu. Kako hot! Obukla sma prve stvari koje su mi pale pod ruku. Usla sam u kuhinju i napravila sebi musli s mlekom. Pojela sam ga za sankom, gledajuci Disney Chanel. Nikad nisi previse star za Disney Chanel.
Pojela sam svoj dorucak i otisla do kupatila. Mama se sminkala u ogledalu.
"Idem na posao", rekla je. "A ti ostajes ovde. Zakljucacu vrata. Kljuc ce biti kod mene. NECES ga vudeti".
"Zanimljivo", rekla sam. "A sta cemo ako izbije pozar? Kako da izadjem? Da skacem kroz prozor?"
"Vrlo smesno, Amelija", rekla je. "Ako izbije pozar, ispod kredenca u kuhinji je aparat za gasenje, pored tatinih greda."
"Aha, ako mi je put blokiran?", istrajala sam. Drska sma prema ljudima koju mi uzmu ono sto volim.
"Zacepi i uzmi uci nesto", rekla je.
*
Mama je konacno otisla.
Potisteno sam sela na krevet i razgledala oko sebe.
Kako da uspostavim kontakt sa njim? Mobilni - oduzet. Laptop - oduzet meni. Vrata - zakljucana.
Kako da... cekaj malo. Je l' ona to rekla pored tatinih greda?
Samo malo... Otrcala sam do kuhinje i klekla. Kosa mi se slivala niz ramena. Nije me bilo briga. Pogledala sam dole.Tatine grede... Savrseno! Dugacke su sigurno3 metra.
Otisla sam do prozora svoje sobe i otvorila ga. Jos uvek nije bilo nikoga u Benovoj sobi.
Uz malo truda uspela sam da dobucem tatinu gredu do prozora svoje sobe, provucem he kroz njega i polozim je na prozorsku dasku benovog prozora.
STVARNO nisam normalna. Ali ga volim. I to je jedino sto mi je trenutno vazno. I ako poginem, bice to casno. Poginucu pokusavajuci da dodjem do osobe koju volim.
Pazljivo sam se popela na sto i stavila stopala na dasku svog prozora. Sake sam stavila na prozorski ram i pogledala dole. Sigurno 50 metara. Lagano i nesigurno spustila sma starku na dasku. Bila je hladna i hrapava. Polako, pustila sam ruke sa prozora i spustila drugu noge ispred prve.
Osinuo me je ledn vetar. Bilo mi je hladno. Daska je lagano vibrirala. Iznenada je pored mene proleteo golub tako blizu mog lica da sma se zateturala i zamalo pala. U poslednjem trenutku uspela sam da odrzim ravnotezu i da se vratim na dasku. U tom trenutku naisao je Ben pored svog prozora, zinuo, onda pritrcao prozuru i otvorio ga.
"Ti si potpuno poludela", rekao je.
Tada sam shvatila da bi bilo najbolje da samo protrcim deo koji mi je preostalo, pa sam to i uradila. Potrcala sam. Na deset centimetara od Benovog stana sam stavila nogu previse levo i sva moja tezina se prebacila na taj deo. Daska se nagla na tu sztranu.
Pala bih, i svaka koscica u mom telu bi se raspukla u milion delova, da me Ben nije scepao oko struka i povukao unutra. Daska se vratila na svoje mesto, a Ben i ja pali smo na pod jedno preko drugog, kao onog dana. Kad sam ga oslovila sa Bani.
Bens e digao na noge i povukao me gore.
"Ti si stvarno spremna na sve, samo da..."
"...bih te videla? Da", rekla sma i zagrlila ga.
"Ti si potpuno odlepila", ponovio je. "I nemoj da ti je palo na pamet da uradis tako nesto. Poslednje sto zelim je da izgines pokusavajuci da se suprodstavljas majci", rekao je stezuci me uz sebe.
Osetila sam njegov miris koji mi je toliko nedostajao. Zaplakala sam.
"Zasto places?", pitao je.
"Zato sto c nas razdvojiti", rekla sam. "Ne zelim da nas razdvoje".
"Nece", rekao je. "necu im to dozvoliti".
"Tako mi je zao"; rekla sam. "zao mi je sto te ovo toliko kosta. Sto su ti uzeli mobilni i internet i sve ostalo. Sto su vikali na tebe i kaznili te. Sto zbog mene sada... jednostavno se zapitam jesam li vredna toga... Plasims eda ne odustanes, da odes... da..."
Iznenada me je uhvatio za ramena i odvojio od sebe.
"Da te vise nisam cuo da tako govoris, razumes?", rekao je ostro. "Amelija, je tebe volim. Naravno da si vredna ovoga. Ponasas se kao dete..."
Popela sam se na prste i spustila svoje usne na njegove.
Iznenada, cula sam otvaranje i zatvaranje vrata, zatim "Bendzamine, stigla saam!" i stikle koje su priblizavaju sobi.
O, BOZE! Brzinom munje sam dotrcala do prozora. Ben mi je pomogao da se popnem. Otrcala sam do dvoje sobe preko grede cak ni ne razmisljejuci o padu.
Uskocila sma u svoju sobu i sto sam brze mogla uvukla gredu nazad. Zalupila sma prozor i bacila se na pod.

Eto ga!
Nije bas nesto, ali bice puno boljih :D
Nastavak posle 10 komentara

15 poena

15 коментара:

  1. Анониман27.12.14. 11:23

    Wow,bas zanimljivo.Drago mi je sto si objavila roman :) Znaci vise nismo na `kazni`. ♥Jedva cekam sledeci deo....
    -KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesmo. Pobegla je od kuce da bi ga videla, kako ne kapiras? Kaznjena je i dalje :D

      Избриши
    2. Анониман27.12.14. 12:30

      Ma nemislim na nju,vec na nas :) Rekla si da smo kaznjene jer nismo komentarisale makeup i da zbog tog neces objavljivati ni makeup ni roman vec samo CC.
      KittySarah1122

      Избриши
  2. Natalija, znas li ti kako sam se prepala?! Skoro sam dobila infarkt... -.- Vise nemoj stavljati takve stvari! Zapravo stavljaj. Ma nezz.... Roman je extra *-*

    ОдговориИзбриши
  3. Umalo srcku da dobijem....Nisi normala,ali za tvoj roman ne postoje reci koje ga mogu opisati.Stvarno NAJ roman ikada!Svaka cas Natalija ;)

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман27.12.14. 16:45

    Roman je zakon!!! Kad sam došla do dijela di je ona skoro pala ja sam pala sa stolice xD ali tvoj roman je super!!!(aaaaa,boli me guzica,jjooojjjj!!!!)


    nicole321cool2

    ОдговориИзбриши
  5. Fenomenalnoo...vredelo je cekanja !!@ Jedva cekam nastavakk !
    SidnyMedison2

    ОдговориИзбриши
  6. bekaminaemka28.12.14. 12:39

    jedva cekam sledeciiiii diooooooo kad ce?

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман28.12.14. 13:34

    extraaa*_* biloo je vredno cekanjaa mnogoo mi se sviđaa jedva cekamm nastavak!
    -anastevic05

    ОдговориИзбриши
  8. Jedva cekam nastavak
    Kao i uvek :D

    - kristina1Silk ♥

    ОдговориИзбриши
  9. Predobroo je, mnogo mi se sviđa! Jedva čekam nastavak.:3

    Ladybughaha

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман31.12.14. 13:53

    Roman je jako lep jedva cekam nastavak jer ako je ovo dosadno kakvi su onda sledeci delovi?Imas stvarno dara za pisanje i mislim da bi mogla vrlo lako biti poznata spisateljica kad porastes.Nadam se da ce njih dovje ,posle svih tih prepreka opet biti zajedno kao pre
    FunnyKetrin12

    ОдговориИзбриши
  11. Roman je divan.Jako lijepa tinejdzerska ljubavna prica o dvoje mladih koji su se voljeli,ali im roditelji nisu dali da se vide.Slicno je Romeu i Juliji.Ti si kao Balkanski Sekspir 21. vijeka.Genijalna si.Roman je odlican.Kao da sam bila na mjestu glavne junakinje.Kada se ona uplasila i ja sam.Kada je ona tugovala i ja sam.Roman je pun emocija.

    AvriKitty

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман1.1.15. 16:05

    Jako dobar roman.Savrseno opisuje tinejdzerski zivot.Vidi se da su unijete emocije

    GospaTanja

    ОдговориИзбриши