expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

13. 12. 2014.

Outfiti iz nove kolekcije #6

Hej Girls!


1.12.2014 nam je izašla nova kolekcija Zuhair Murad Tribute.


Prvi kat kolekcije:


Jednom riječju SAVRŠENO!
Ima par stvari koje mi se me sviđaju no 
većina mi se sviđa :)




Prvi outfit:


Savršeno elegantan za proslavu Nove Godine
koji se odluče da ne nose haljinu.
Zlatna boja oživljava ovaj crni outfit.



Koristila sam:






Ukupno: 97SD




2 outfit:




Ovaj outfit mi je savršen samo bih promijenila torbicu
ili ovu stavila gore ako me razumijete.
Nadam se da vam se sviđa.


Koristila sam:







Ukupno: 132SD





Drugi kat kolekcije:





Pa ovo je bolje od boljeg :D
Jako mi se sviđa kolekcija.



1 outfit:



U ovaj outfit dodala sam mrežastu majicu koju 
je upotpunila crna dugačka elegantna suknja.
Da ubijem crno dodala sam žarko crvene štikle.


Koristila sam:




Ukupno: 76SD



2 outfit:



U ovaj outfit obukla sam sivu lepršavu 
haljinicu i dodala crno-srebrnu torbicu
sa zlatnim lancem koja ide preko ramena.
Dodala sam crne pomalo neoične štikle.



Koristila sam:






Ukupno: 84SD





Koji vam se outfit najviše sviđa?
Sa kojega kata?
Zašto?



Sljedeći post ove rubrike izlazi sutra.




Komentirajte.






(Komentar ovoga posta donosi vam 15 bodova na vašu SOSD karticu)



2 коментара:

  1. Анониман13.12.14. 23:18

    Ova trgovina je san svih mojih snova , od malena crtam ovakve haljine eto sad sam ih vidla barem na sd-u .Pa ovako sto se tice outfita -Drugi outfit jepo mom mislenju najlepsi (valjda zbog haljine ) , onda ide treci (sa crnom dugackkm suknjom ) i nesto nalik ovim outfitima ja bih nosila.
    SidnyMedison2 ♥♥♥

    ОдговориИзбриши