expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

20. 12. 2014.

Styling in Suite #119 - #123 - Stajlinzi sa stvarima iz Nelly-ja

Hellouu!
Danas idem u Pozarevac i nosim kompjuter na popravku i tamo ce biti 2-3 dana,tako da necu pisati... :/ Zao mi je...
A sada da predjemo na post!
Kada je bilo snizenje 50% u Nelly-ja svi smo verovatno dosta stvari kupili :)
I evo nekih stajlinga sa tim stvarima:

1.Stajling
Ovde su samo ove farmerke iz Nelly-ja. Kupila sam ih po punoj ceni,a ako ste ih mozda kupili na snizenju,dali ste smao 10 sd-a za njih *-*
Meni se ovaj stajling mnogo svidja!Ove platforme sam dodala jer mi nisu isle starke niti bilo sta drugo :)
A mislim da i super stoje ove farmerke uz paltforme *o*

2.Stajling
Ovde je takodje samo jedan predmet iz Nelly-ja
To je ovaj sorts koje je pree *-*
Na sniznjeu je samo 7sd! Morala sam da ga kupim ♥
U stajling sam ubacila i ovu kratku majicu iz Stardesigna,sovicu i starke 
Meni se mnogo svidja i rado bih ga nosila u RL *0*

3.Stajling
Ovde su vec dve stvari :)
Oba predmeta sam kupila na snizenju,zajedno su kostali samo 16 sd!
Prava cena ovog duksa je 18 sd,a ja sam kupila dva predmeta na snizenju za te pare xD
Trebalo bi cesce da stavljaju snizenja na ovako dobre trgovine,zar ne? ;D

4.Stajling
Po mom misljenju ovo je jako sladak stajling :)
Ne volim inace roze boju,ali ako iskombinuje uz crnu moze da prodje :)

5.Stajling
Ovde je sve sem torbice iz Nelly-ja :'D
Meni se svidja i jedan mi je od omiljenih *-* 

Da li vam se svidjaju stajlinzi?
Sta mislite o njima?
Ocena?
Komentarisite!

(15 poena)

3 коментара:

  1. Анониман20.12.14. 15:16

    Meni su svi stajlinzi prelepi :) ceo post je super! Ne znam zasto niko ne komentarise...ja sam post procitala odavno,ali mi je juce bila slava pa i danas imam goste tako da nisam mogla komentarisati.Probacu ove prelepe stajlinge da napravim na svojoj lutki :)
    -Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
  2. Jako lepi outfiti :) Jedva cekam da probam ove outfite na mojoj me-doll...Ocena 10/10 naravno :D

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман21.12.14. 14:06

    Stajlinzi su prelepi .Zadnji je vrhunac svih jer je prelep -.- 10/10
    SidnyMedison2

    ОдговориИзбриши