expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

28. 12. 2014.

Za Natasu ♥

Zdravo svima...
Ovako desio se jedan veliki nesporazum. Sada kada sam procitala
Natalijin post , setila sam se da sam joj dozvolila da objavi taj post-paket. 
Ali pogresila sam , verovatno sam brzopleto i povrsno procitala i nisam obratila
paznju i tako sam joj dozvolila da pise taj post koji je sadrzao i deo sa outfitima.
Izvinjavam se Natasi , zaista sam jako smotana. Totalna mi je ludnica od zivota ovih dana tako
da ni ne znam sta radim. Ako ste citali onaj post obavestenja od pre neki dan , znate o cemu
pricam. Tako da se stvarno izvinjavam.
Znam da nije u redu sto je Natalija pisala outfite i vecinom sam ja kriva jer sam ja 
to dozvolila. Molim te oprosti mi. 
Ne zelim da odes sa bloga , bar ne zbog ovoga. 
Zaista mi je tesko poslednjih dana , molim te ne radi nam svima ovo.
Izvini , izvini , izvini...
Ucinicu sve samo da se vratis. 


1 коментар:

  1. Анониман28.12.14. 22:53

    Ja sam kriva a ne ti. Ja sam to uradila avznal sam koliko joj to smeta. Ti nista nisi kriva sve je moja krivica i zato preszani da se izvinjavas!! Natalija (mobilni)

    ОдговориИзбриши