expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

18. 12. 2014.

New HotBuys outfit #7

Hej Girls!


Kako ste?


15.12.2014 nam je stigao Novi HB,pogledajmo ga:

Cijena: 14SD
Smeđo-crne elegantne čizmice na petu.
Meni se baš i ne sviđaju zbog puno ovih kajševa.


Outfit za sd:


Jako mi se sviđa ova kombinacija.
Uz ove čizme najbolje paše crna elegantna haljina
sa malom crnom glutch torbom sa zlatnim detaljem.
U ovaj outfit bi bilo najbolje dodati zlatni nakit.



Koristila sam:




Ukupno: 37SD




Outfit za sc:



I ova haljina za sc jako lijepo ide uz ove čizme.
Dodala sam crnu malo veću torbicu.
Ovakav outfit pristaje kada idete u šoping.


Koristila sam:




Ukupno: 108SC




kako vam se čini HB?
Dali ste ga kupili?
Koji vam se outfit više sviđa?
Zašto?



Sljedeći post ove rubrike izlazi uskoro.



Komentirajte.



(Komentar ovoga posta donosi vam 15 bodova na vašu SOSD karticu)




2 коментара:

  1. Анониман18.12.14. 17:46

    Outfiti su lijepi čak mi je i simpatičniji u sc..
    NiceLory12

    ОдговориИзбриши
  2. HB nije nešto,ali su mi outfiti jako lijepi. :*

    monsterhigh2891

    ОдговориИзбриши