expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

18. 12. 2014.

New HotBuys outfit #8

Dobro jutro girls!


Jučer nam je stigao novi Hb predmet koji nisam stigla objaviti,
pa ga zato sad objavljujem xD


Pogledajmo ga kako izgleda:


Ova tunika/haljina i košta 28SD.
Ne sviđa mi se i izgleda mi
kao da ju je neko samo omoto
sa trakom da izgleda poput haljine.



Outfit za SD:


Haljina mi se i dalje ne sviđa ali mi
se sviđa kako sam ju uklopila sa
ovom bež torbom sa zlatnim šiljcima sa strane
i sa ovim prekrasnim krznenim štiklama.



Koristila sam:



Ukupno: 24SD




Outfit za SC:


Jako mi je simpatičan zbog ovoga šešira.
Sviđa mi se ova kombinacija.


Koristila sam:




Ukupno: 128SC




Sljedeći post ove rubrike izlazi uskoro.



Pst.uskoro nam izlazi 10-i post ove rubrike i proglašavam
najaktivnijeg komentatora ove rubrike a
nagrada je u vrijednosti stardolara.
Imate još vremena,požurite.


Komentirajte.


(Komentar ovoga posta donosi vam 15 bodova na vašu SOSD karticu)


3 коментара:

  1. Анониман18.12.14. 17:52

    HB nije nešto..ne kupujem
    Oba outfita su simpa, ali u sd je lijepši
    NiceLory12

    ОдговориИзбриши
  2. HB je grozan.Isto kao da si uzeo komad tkanine i omotao. >.<
    Outfiti su lijepi i sviđa mi se kako si iskombinirala stvari. :)

    monsterhigh2891

    ОдговориИзбриши
  3. HB mi i nije nesto,ali tvoji outfiti su prekul ;)

    ОдговориИзбриши