expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

24. 12. 2014.

Cristmas Counting #5 - Pretty 'n' Love Ancle Tied Panch Jeans

Hello dollies!

Razocarana sam u sebe. DVE cetvorke. :(
Paa, makar sam odlicna.
Imam obavestenje za vas.
Kaznjene ste.
Mhm, upravo tako. KAZNJENE. Zato sto makeup, koji sma radila TRI sata, koji sam objavila pre tri dana, ima DVA komentara, a post za CC sa onom maramom koji sam objavila juce ima 19 komentara. Pa stvarno! Vama je samo vazno da izvucete neku korist od bloga. Da dobijete ensto. A moj trud? A taj makeup koji mi je oduzeo toliko vremena? To nikoga ne zanima, je l'? E pa, lepo. Mozemo i tako da se igramo. Nema romana, niti novog makeupa, niti bilo kog drugog posta sem CC do daljnjeg.
Devojka koja je osvojila maramu je: daqueenm. Marama je poslata.

Ovo dobijate danas.
20 poena
 

11 коментара:

  1. Анониман24.12.14. 16:23

    Meni su te hlače baš lijepe i želim ih no nemam para. Kada sam pročitala da smo kaznjene bila sam ljuta na sebe. Tako da se za sljedeća 4 CC neću prijaviti kao i za ovaj.


    Tena_Candy

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман24.12.14. 16:43

    Ja sam komentarisala makeup :) A za ovaj CC se ne prijavljujem,jer ih vec imam.
    ~KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман24.12.14. 17:06

    Izvini(zbog kazne),ali ja sam tek skoro saznala ovaj blog!NAJBOLJI JE POSEBNO MI SE TI SVIDJAS(TVOJI POSTOVI). jako mi je zao.:( ne zelim da te naljutim.:{

    Ty_Lee

    ОдговориИзбриши
  4. I"m sorry,soooo sorry!!! :"{
    ja se necu ovoga puta prijaviti za CC (sooooryyyyy!!!!) jer jadnostavno,imam mnoogo pantalona u ormaru,i zao mi je zabog tebe.:(

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман24.12.14. 18:02

    Ja nisam komentirala jer mi komp strašno bloka. Zadovoljna sam ako za 2 sata napišem 1 post na svom blogu xD
    Prijava
    emariplay007

    ОдговориИзбриши
  6. Sramota me se prijaviti :( Izvini, ali ja nemam veze s vezom za makeup, pa ga ni ne komentarišem.:(

    Ladybughaha

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман24.12.14. 19:01

    inace komp mi je pun virusa, odnjeli na popravak a covjek nije nistt' napravil. i kada komentiram moram pisat neke brojke i stiskat neke kvacice sto mrzim tako da ne komentiram sve. sorry.:)
    I ovo ne shvacaj kao prijavu, nego isptiku
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  8. Komentarisem sve tvoje postove,i jako su mi dragi...Za razliku od ostalih prijavicu se za ovaj CC...Svaka cast Natalija na svim postovima koji si do sada napisala,svi su odlicni..Od prvog dana sve do danas....
    -MissSaritaJo

    ОдговориИзбриши
  9. Komentarisacu post, nisam ga ni videla.Prezauzeta sam.Inace, prijava.

    TINICA03

    ОдговориИзбриши