expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

14. 12. 2014.

Weekly recap #9 ♥

Hellou. (:
Ne mogu da verujem da je jos jedna nedelja prosla. Vreme
stvarno leti. Ali za sve one koji nisu stigli da pogledaju sta je izaslo
novo na Stardoll-u , tu je ovaj post. :) ♥
Posto sam pustila muziku , mogu poceti sa pisanjem posta. :D

Prva novost objavljena je , naravno , u ponedeljak. Na moje veliko 
iznenadjenje to je bila nova ogranicena kolekcija trgovine dekora Le Decor 
(Limited Edition Decor). Kolekcija je jako lepa , ali preskupa. Pa je ne mozemo
svi priustiti. Jelka mi se mnogo dopada , ali je zaista preskupa. Nisam imala
stardolara , a nemam ni sada , tako da nisam nista kupila. :/ ♥


Sledeca novost objavljena je u sredu. U starplazu nam je stigla
jos jedna nova kolekcija trgovine Nelly.com. Ovog puta bas zimska kolekcija.
Meni se jako dopada. Svaka kolekcija ove trgovine je uvek prosto savrsena. Skoro
svaki predmet mi se dopada i svaki predmet stoji savrseno svakoj lutki. Cene su
sasvim prihvatljive za ovu trgovinu. Tako da je ova kolekcija pun pogodak. ♥


U petak nas je Stardoll obradovao sa novom kolekcijom trgovine
nakita MAWI. Kolekcija je sve u svemu jako lepa. Cene su sasvim
na svom mestu. Jos uvek se razmisljam da li cu nesto kupiti jer nisam
bas neki ljubitelj nakita na Stardoll-u. Ali ovo je zaista jedna lepa kolekcija. ♥


Poslednja novost ove nedelje objavljena je u subotu. Ovog
puta dobili smo kolekciju u trgovini Museum Mile. Kolekcija
se zove McQUEEN i ogranicena je. I koliko sam ja shvatila , ovoj
kolekciji mogu samo pristupiti Royalty clanovi. Kolekcija nije losa ,
ali nije u redu da samo Royalty mogu da kupuju ove predmete. :/
Cene su za mene previsoke. No , za neke predmete su zaista prihvatljive.
Ali nista ne kupujem. :/ ♥

I da zaboravila sam da dodam da Royalty imaju popust od 10% na
sve trgovine u starplazi i u suite shop-u. ♥

-Uradite anketu i vidimo se sledece nedelje. 


Koja novost Vam se najvise dopala u protekloj nedelji?
Nova ogranicena kolekcija trgovine dekora - LE Decor
Nova zimska kolekcija trgovine Nelly.com
Nova kolekcija trgovine nakita MAWI
Nova ogranicena kolekcija trgovine Museum Mile - McQUEEN (Royalty)
free poll

-Komentarisite. :]


1 коментар: