expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

27. 4. 2014.

1# Svako ima drugaciji stil. ♥

Hejj,ljudi evo konacno i moja prva rubrika. ♥
Kao sto sam rekla zove se "Svako ima drugaciji stil".

Nadam se da vam je sve vec jasno,a ako nije ukratko sam opisala rubriku kada sam se predstavljala.


                                                               Evo da pocenemo:

                                                            Prva devojka je matosevic:

Po meni se lepo obukla,lepo je ukombinovala stvari. 
Ali, nama je bitna njena suknja.

Druga devojka je GlamTina1998

Takodje se lepo obukla, isti komentari kao i za prvu devojku.
I naravno ista je suknja. 


Evo i suknje, ona je iz trgovine/prodavnice Callie's Picks No. 14.
Kosta 15 sd. Meni se svidja,ali ne znam da li cu je kupiti. 

Sada kada sam vam pokazala ove devojke,koje imaju jedan isti odevni predmet a nisu se isto obukle, tj. svaka od njih ima drugaciji stil odevanja. 
Moje pitanje za vas je:
Koja vam se devojka lepse obukla? 
 Vase misljenje napisite u komentar. 

Mislim da je zakljucak ove rubrike da su ukusi razliciti i da treba biti jedinstven.

Da li vam se svidela rubrika? 


-Komentarisite.. ♥








7 коментара:

  1. Анониман27.4.14. 11:31

    U licu mi je lepsa prva a kako se obuka druga posto je ovo rubrika o modi onda glas dajem drugoj RUBRIKA je super

    ОдговориИзбриши
  2. Lepsa je ova prva devojka , ali mi se vise svidja kombinacija od GlamTina1998. ♥
    Rubrika ti je savrsena! :) ♥

    -MiciRainbow2

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala vam,i ja se slazem sa vama. ♥
    Mici,posebno ti hvala. ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Da ti iskreno kazem,nije mi nijedna lepa. :)
    Ali,evo da kazemo da je 1 lepsa od druge. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман27.4.14. 11:53

    Lepsa je 1 devojka *-*

    ОдговориИзбриши
  6. Meni je lepsa druga devojka :D
    Rubrika je super,ali ja sam skapirala da treba razliciti STIL,po mom misljenju su oba stila ista samo su odevni predmeti drugacije (sem suknje) :|

    ОдговориИзбриши
  7. Natasa,fora je u tome da je jedan isti odevni predmet,a da nisu iste stvari obucene. I da nisu kopirale jedna od druge kako ce se obuci.

    ОдговориИзбриши