expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

20. 4. 2014.

Dizajniranje sa Natasom # 70 ^____^

http://data2.whicdn.com/images/110672039/large.gif#_=_ 
Heeejj!
Srecan Uskrs svima! :D
 
Uskrs je moj omiljeni praznik :D

Danas je 70. post sa dizajniranjem :D
Pitate se:
-Sta je poklon?
E pa nema nista od poklona :D
Tek sa 100 XD


Da predjemo na dizajn:
1. KORAK
Deo koji je obelen na slici postavite kao na slici

2. KORAK
 Od pravougonika napravite usi,od krugova oci kao i njusku 

3. KORAK
Nakit koji je oznacen na slici postvaite kao na slici (onaj crni ''kanap'' je na sledecoj strani) xD

Nadam se da razumete i da vam se svidja!
-KOMENTARISITE!

7 коментара:

  1. Анониман20.4.14. 15:45

    Zanimljivooo!!!
    Delphinana3

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман20.4.14. 18:23

    Uzas,ko to ne ume?!Hocemo nesto zanimljivo!A ne ovo!Mislis da ce neko ovo da napravi i koristi?!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман20.4.14. 20:31

      1. Potpisi se
      2. Ako znas bolje dizajniraj ti i pokazuj svoje ''znanje''
      3. Svoje misljenje zadrzi za sebe
      4.TI hoces nesto zanimljvije
      5. Ako neces ne moras da pravis
      6. Budi pozdravljena -.-
      -NataStarDoll01

      Избриши
    2. Da, ja sam to napravila i kada budem uplatila ss prodavaću na bazaru i Nata mi je pomogla a ti ako neznaš da se potpišeš onda ne komentariši.
      P.S.Nato koji nakit uzmeš na početku?

      Избриши
    3. Анониман21.4.14. 13:55

      Pa uznem onaj rajf da bih znala po cemu da pravim inace je krivo :D
      Hvala :D
      -NataStarDoll01

      Избриши
  3. Анониман20.4.14. 21:28

    Svida mi se :)

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман21.4.14. 15:00

    ja níkad nísam napravila kapu zato sto neznam!g

    ОдговориИзбриши