expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

25. 4. 2014.

Vazno!

Heej drage moje!
Jako sam razocarana.
Pre par dana zamolila sam vas da date srce u godisnjak laznoj lutki Cestitam.
I sta ste vi uradile? Ignorisale ste me.
Sve sem Srculence15, koliko sam uspela da vidim.
Jako sam razocarana.
Ja tu lutku pravim za vas, ne za sebe. Osvojicete je na kraju make-up takmicenja!
A vi? Vi necete ni dva klika misem da ucinite kako biste mi malo pomogli!!!

Molim vas, molim vas, molim vas da klikom na OVAJ LINK date srce, da bi islo brze.
Molim vas, jer ta lutka je za vas, ne za mene.

Dajte joj srce!

3 коментара:

  1. Sorry,ali ja nisam ni vidjela gdje si to pisala. :///
    Zato sam sada stavila... :D

    monsterhigh2891

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман25.4.14. 10:31

    Nisam ni ja vidjela gdje si to napisala,stavit cu cim dodem na komp i koliko jos srceta fali?

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  3. Prvo, nemoj se reklamirati preko bloga i zloupotrebljavati prava autorice radi svojih sebicnih zasluga. Ja sam isto radila akademiju i drugi su radili pa nisu pisali postove o tome...

    ОдговориИзбриши