expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

22. 4. 2014.

"Pariz, grad svetlosti. A ljubavi!?" - 2. deo

Kasnim.... znam.... xD
Evo gaaa :3

Dakle, kao sto znamo, ja sam zaljubljena u Majkla, tamnokos misiscavog tipa koji zivi ispod mene, i nosu tamni duks, farmerke i iscepane starke. Nekako, kako se on pojavi, u meni nabuja smotanost, i obavezno se izblamiram.
I, sada, moja najbolja drugarica Nora, koja je luda za Beyonce, sedi pored mene i stavlja rumenilo, dok ja pokusavam da obuzdam kosu, i da najveci deo pokupim u laganu messy pundju na temenu. Ali to je gotovo nemoguce, jer imam divlje kovrdze koje  strce i lete u svim pravcima.
I, Nora provaljuje koliko se mucim, uzdise i prilazi mi. I kuka "Ajjjjj.... smotano moje....".
Lagano mi podize kosu, ali neda mi da vidim sta radi. Posle mnogo prskanja lakom, zatezanja, upletanja i kukanja, kad joj neka lokna pobegne, dala mi je ogledalo. Bilo je fantasticno!!!

Obukla sam siroku ljubicastu providnu majicu na ljubicasti brus, koja je odlicno isticala moje trbusne misice. Kratki iskrzani teksas sorts pokazivao je moje duge noge, a ljubicasto-zlatne sandale upotpunile su kombinaciju. Na licu sam imala tecni ajlajner i bledo roze sjaj za usne. Frizura sa slike savrseno se uklopila u sve to.

Nora je svoju kosu ispravila peglom. Dobila je fantastican lezeran izgled.
Nosila je tamno ljubicastu majicu koju je vezala u mali okrugli cvor nesto iznad pupka, otkrivajuci srebrni pirsing u njemu. Nosila je teksas bermude do nesto ispod kolena, podvrnute na ivicama, i baletanke iste boje. Od sminke - crveni karmin i maskara.

Evo kako je Nora zavrsila svoje spremanje:


Kada smo obe zavrsile, stale smo ispred ogledala, ja sam podigla beli IPhone 5C i uslikala fantastican selfie. Stalno to redimo. Bilo gde da se nalazimo - na ulici, u skoli, kod mene ili nje. I uvek smo zajedno. Pokazacu vam samo 1 selfie, i to onaj kada smo Nora i ja bile u shoppingu. Kupile smo gomilu stvari, ukljucujuci i Norinu teget kosulju koju nosi na slici.

Kada smo sele u kola, moj tata nam je dodao po casu Coca-Cole, jer smo do luna parka imali pola sata voznje, jer se on nalazio u centru Njujorka, a mi smo ziveli nedaleko od Kipa Slobode.
Stigli smo u luna park. Nekoliko autica vec se vozika okolo. povremeno se sudarajuci.
Nora i ja smo prisle kasi i kupile dve karte. Kada smo se okrenule daodaberemo kola i sednemo u njih, videla sam Melisu, najpopularniju devojku u skoli, kako stoji tamo sa ortacima i ceka ostatak bande, prenego sto krenu j turnir sudaranja.
Melisin decko je misicavi bajker sa malom bradicom po imenu Dzejms, koji svakodnevno vozika Melisu na motoru i daje joj svoju kacigu. Volim kad joj natakne to crno cudo na glavu, jer je sa njom Melisa bar malo ruzna. Da, ona je lepa kao andjeo. Ima svetlu zlatnu kosu kao da je upravo sisla sa reklame za sampon, i ogromne plave oci koje uvek tovari tecnim ajlajnerom i maskarom. Verovatno ste pretpostavili da je njen tata multimilijarder? E, pa jeste. On je cetrdeset drugi na listi od 1000 najbogatijih Amerikanaca.
 Bavi se naftom, i to na vrlo pokvaren nacin. Iz pusotina izvadi naftu, rastvori je sa vodom, uljem i crno farbom, pa je onda prodaje za sedam puta vecu cenu.
O, boze! Melisinoj bandi se upravo pridruzio Majkl. Moj Majkl!!! Prilazi im i pozdravlja ortake sa onim tupavim uskim rukovanjem.... ako se to uopste moze nazvati rukovanje. Tapse ih po ledjima, a devojke grli, odize od zemlje i vrti oko sebe. Posebno Melisu. GRRR! -.-
Sedamo u aoutice. Ja vozim. Vozim vas dalje id ovih. Ne zelim nista sa njima.
"Sta je sa tobom?"
Nora me kao i obicno pita takve stvari u pogresno trenutku.
"Nista. Zasto?"
"Pa, odvezla si nas jedno kilometar dalje od ostalih".
"To je zato sto..."
Nisam zavrsilarecenicu, jer smo se sudarili sa nekim tako jako, da sam ja izletela iz autica, nevezana pojasom, i glavom napred preletela pravo u autic sa kojim smo  se sudarili. O, blama!!! Bila sam u necijim krilima. Pogledala sam gore i u isto vreme so zavristale osoba u ciji sam krilima bila i ja.

KO JE TO?
STA MISLITE?
ZA NASTAVAK 6 KOMENTARA :D

6 коментара: