expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

19. 4. 2014.

Stardoll - Suite life-nova rubrika

Malopre sam pričala sa Mici i rekla mi je da mogu da pišem rubriku Stardoll-Suite life koju je ona pre pisala. Evo šta ću pisatu : 1.Neko se prijavi da mu uredim apartman
2,Uslikam ga kako je izgledao pre 
3.Uslikam ga kako sam ga ja sredila i dam mu savete kako da ubuduće sređuje apartman
Pitala sam na chatu ko bi želeo da mu uredim apartmen i javila se TrendyVanjacool!
Evo kako je njen apartman ( uređivaću samo glavni apartman) izgledao pre:
A evo kako sam ga ja uredila;
Savet: Usvom apartmanu si pokušala da napraviš dve sobe alu to neizgleda lepo.I sve ti je natrpano,a ja sam ti neke stvari sklonila baš zbog toga da nebi bilo natrpano!Nadam se da si zadovoljna sa svojim apartmanom sada.
Ako neko želi da mu uredim apartman neka se javi u komentare :)
Komentarišite,dali vam se sviđa kako sam uredila njen apartman?


11 коментара:

  1. Анониман19.4.14. 12:06

    Jaaaaaaaaaa :3
    emogirl_20

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tvoj apartman je jednostavno prelep nema potrebe da ga uređujem :)

      Избриши
    2. Анониман19.4.14. 12:58

      Jao e pa hvala ti puno ♥ !!

      Избриши
  2. Željela bih da urediš moj apartman. Na stardollu se zovem lazuaria

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман19.4.14. 13:18

    Da li bi mogla da uredis i moj apartman?
    ~Srculence15~

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман19.4.14. 13:47

    Možeš uredit moj aprtman? Pliss♥
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  5. ok vas 3 cu urediti u sledećum postu (mislim vase apartmane)

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман19.4.14. 18:41

    Moze meni?

    -SarVanjaDoll

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман19.4.14. 23:18

    Sviđa mi se,možeš li moj uredit?

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши