expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

30. 4. 2014.

Make-up takmicenje - Runda 3

Hello dollies!

Dobila sam dozvolu da ne idem u skolu ^.^
Jer danas idemo u Madjarsku!!!
Nisam stigla da napisem one postove koje bi Mici objavljivala, jer sam imala sleper obaveza...
Zato cete danas od mene dobiti jedan Mega Paket, sa svim i svacim! 
To ce vam pomoci da se zanimate dok nisam tu :D

Ovako, razocarana sam, jer nijedna dollie nije ukapirala sta se trazi. Evo sta sam TACNO htela pogledajte ovde:
KLIKNITE OVDE! :3
A sada, sto kaze Nata, dosta price xD

Evo trece runde.









Zadovoljna sam jedino Mini-Maus.
Zasto?
Nijedna nije ukapirala, ali njeno pored toga je najbolje od ostalih!!!

A sada.... najgori deo. Proglasenje devojaka koje ispadaju.
Preucite misem ovde i otkrijte njihova imena:
To su monsterhigh2891, IcaCoolCool i  DivaKata.


Sada objasnjenje!!!
Monsterhigh2891 ispada jer nije ni uradila zadatak!
IvaCoolCool ispada jer je uradila previse prugasto, a pre ovog rada imala je jedan, koji srecom nisam objavila, jer da jesam, izgorele bi vam oci xD Salim se malo. Ne ljuti se, Ivo :/
DivaKata ispada jer je imala najmanje poena gore.
 
Znam, znam sta mislite! Mislite da sam namerno zadrzala Natasu i izbacila Ivu?
E nisam. Zasto?
Zasto sto je u rundi 2 Natasa bila bolja od Ive, a i zato sto se Iva sve vreme nekako provlacila da prodje....
 
Hajde da se potsetimo novog spiska takicara!
Delphinana3
IvaCoolCool
CelebJasna
DivaKata
TrendyVanjaCool
Srculence15
NataStarDoll01
Sofia0208
zippygirl6  
 Mini-Maus.
monsterhigh2891
Izbacila sam dve devojke vise, pa ce u sledecoj rundi ispasti jos 2 devojke.

Evo sta se trazi od vas u 3. rundi.

Da biste bili pravi make-up artist, morate imati sigurnu ruku!
A znam i pravi nacin da mi pokazete imate li je.
1. Idite u Skech Toy
2. Uradite make-up na temu po zelji, sa bojama po zelji
3. Stavite link u komentar na ovaj post (SAMO na ovaj post. Linkove u chat box-u, komentarima na druge postove ili u mojoj knjizi gostiju ignorisem i tretiram kao da nista uradile zadatak.

Znam da zvuci tesko, ali nije!!! Evo mog primera:
http://sketchtoy.com/60675982

To je sve sto se trazi od vas.
Imate vremena do ponedeljka.
Srecnoo!!!
idem da gledam Hannu Montanu pa da pravim Mega Paket :D

14 коментара:

  1. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  2. zavrsila
    link: http://sketchtoy.com/60676725

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман30.4.14. 14:03

    Izvini Nato,ali nisi bas najbollje procenila druge radove od Natastardoll01 i Ivacoolcool ali nisi bas fer to odradila

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман30.4.14. 16:23

    Najlepsa mi je IvaCoolCool
    JanaBornToShine

    ОдговориИзбриши
  5. Ja sam uradila zadatak!!!!!!!!!!!!!!!! -.-

    monsterhigh2891

    ОдговориИзбриши
  6. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман1.5.14. 14:21

    Zast si ti mene izbacila.Znam imala sam 3 boda.Pa imala je i Nata.Oprosti Natasa.♥ A u 1.rundi sam bila bolja od nje. Ja sam imala 9 boda ,a ona neznam tocno koliko no nije imala koliko i ja. Oprostite ako nekom smeta moj komentar, no ovo je istina i nisi fer.:D
    DivaKata

    ОдговориИзбриши
  8. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  9. Одговори
    1. Ovo je dobro... >.<
      Gledaj ovaj link: http://sketchtoy.com/60707752

      Избриши
  10. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман2.5.14. 18:29

    Gotova :)
    http://sketchtoy.com/60723460

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман2.5.14. 18:31

    Slucajno sam povukla ovu crtu na kraju stvarno nisam primjetila,nemoj zamjerit

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши