expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

21. 4. 2014.

Sminkanje sa zvezdama - Make-up sa Nathalie - Miley Cyrus♥

Heej!!!
Kako ste?
Sto se tice Make-up takmicenja, verovatno nece biti skoro gotovo, jer sada idem da nocim  kod drugarice. Ako uspem da se kod nje probijem do kompa (ona ima3 starija brata) zapocecu takmicenje. Ako ne, narednih dana.

Evo za sada jednog preobrazaja kojeg sam uradila na svojoj lutki.
Na temu nase drage Miley.
Pogledajmo je.



Da, treba mi svetlija zlatna kosa u drugu stranu. Ali, osim toga, kako vam se dopada?

P.S. Evo kopiracu sta ste nam danas napisali u Chat Box.
hejter: mici nata se lozi na tvog muza
hejter2: Micmuz te je prevario sa Natom.
hejter3: natasa je ku33rva (Izvinjavam se svima)
hejter4: razglasicemo to

Zasto to radite?
Ako vam se ne dopada blog, jednostavno da nemojte citati!!
-.-

3 коментара:

  1. Sad je preslo sve granice! Kradete ponovo! Ovaj makeup je pravila BriliantAlex99 ili Merima_! Samo znam da sam ovaj post videla.

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман21.4.14. 17:24

    Supp,jedva cekam takmicenje i OMG,da li stvarno ima toliko hejtera?Ali ja mislim da je to sve bio jedan...
    ~IvaCoolCool :)

    ОдговориИзбриши
  3. Ovaj post sam objavila JA pre, nego sam sad OPET jer sam se vratila staroj rubrici.

    ОдговориИзбриши