expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

26. 4. 2014.

Upoznavanje! :3

                                                               Hej!

Kao sto u naslovu vidite,ja sam vasa nova bloggerica.Prvo zelim zahvaliti Mici sto me je primila i jos uvijek ne mogu vjerovati da pisem na ovom blogu. *-*A sada nesto malo o meni.Zovem se Lucija,dolazim iz Bosne i Hercegovine,iz Mostara.Imam 12 godina. :3
Moja rubrika ce se zvati ,,My Stardoll World,,,skraceno MSW xD.Tu cu opisivati dijelove Stardoll-a, ostavljati svoje misljenje.Nadam se da ce vam se svidjeti i da cete saznati nesto novo.Ako Mici dopusti,u svakom postu biti ce malo nagradno pitanje i tko prvi tocno odgovori dobiti ce nagradu. :3
Zelim napomenuti da mi je NataStarDoll01 pomogla oko rubrike,tako da velika hvala i Nati. :D
Moj prvi post ocekujte sutra. :3

Voli vas vasa,

                                                              monsterhigh2891
                                                      (nisam jos dobila potpis)

6 коментара:

  1. Cestitam i jedva cekam tvoj post XD
    A mene ne spominjes :'(
    -NataStarDoll01

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ajoj,kako sam te zaboravila. :( Sad cu prepravit :)

      monsterhigh2891

      Избриши
  2. Анониман26.4.14. 21:53

    Drago mi je da s i postala blogerica i nadam se da ce ti postovi biti odlicni.♥ Jedva cekam postove.
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман27.4.14. 08:34

    Cestitam :D

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  4. Jedva cekam tvoju rubriku! ^^
    ~IvaCoolCool ♥

    ОдговориИзбриши