expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

27. 4. 2014.

Intervju sa naaruu ♥

Hejjjj , sta mi radite?
Da znate kako sam ja uzbudjena zbog ovoga :)
naaruu je moj idol , ja je obozavam , i upravo mi
je odgovorila na sd-u i zato sada postavljam intervju. ♥
Prvo evo kako izgleda naaruu:


Original intervju , ja cu uslikati i postaviti na kraju posta. :)

P - pitanje , O - odgovor

P:1. Kada si se uclanila na stardoll i kako si saznala za taj sajt?
O:1. Na stardoll sam se uclanila decembra 2011. Igrala sam nedelju
dana i bila sam smorena pa sam napustila stardoll. Onda sam opet
pocela da igram 2012. godine u februaru i od tada igram stalno.
Rekla bih da sam zavisnik. Nasla sam tako sto sam trazila neke 
igrice "Games for girls - Igrice za devojcice".
P:2. Da li imas neku inspiraciju za kose koje dizajniras ili ne?
O:2. To je cudno. Ja dizajniram puno , vecinu svog vremena , inspiracija
je moja sopstvena kosa... I generalno kad mi se ne svidja neki dizajn
kose koji sam pravila ja ga obrisem bez obzira na to koliko sam ga sati
pravila.
P:3. Kada si postala clan stardoll-a da li si odmah uplatila superstar clanstvo?
O:3. Ne , po meni je to bilo puno novca za jednu igru , u stvari , ja ne volim
da trosim moj novac na internet , osim ako ne kupim nesto stvarno.
P:4. Da li si svesna svoje popularnosti?
O:4. Ne previse... Ja znam da sam u mojoj zemlji , Urugvaju (gde je mnogo
tesko kupiti superstar clanstvo) medju top 10 osoba , ali mislim da nisam
toliko poznata u ostalim drzavama. 
P:5. Kada si stavila na bazaar svoju prvi dizajn kose da li si ga odmah prodala
i za koliko?
O:5. Ja stvarno ne mogu da se setim za koliko sam ga prodala , mislim da je bilo
nesto oko 20sd , ali znam da nije brzo prodat. 

Drugi deo intervjua:
P:1. Koliko imas godina?
O:1. Imam 19 godina. 
P:2. Odakle si?
O:2. Ja sam iz Urugvaja , to je mala zemlja u Juznoj Americi.

Da li imas neki savet za nase citaoce?
Nikad ne odustaj , nista nije previse tesko! Ako ti se ne svidja 
sta si postigla/postigao , pokusaj ponovo. Budi originalan/originalna , 
inspiracija je svuda oko tebe. Dizajniraj stvari koje se tebi svidjaju i 
za koje mislis da ce se brzo prodati. 

E sada , ja sam nju pitala za misljenje o mom blogu , i evo sta je ona napisala:
Prvo , hvala sto si me intervjuisala , ovo mi je prvi put.
I ako ne rauzmem mnogo jezik na kojem je tvoj blog , videla sam i pronasla sam
da ima mnogo zanimljivih stvari , a ne samo novosti.
Volim raspored stvari , jako je lepo organizovan.
Ocena je definitivno 10! Jako je tesko napraviti napredan blog, to je 
zaista puno posla. 

To je to. :) Dug intervju , ali stvarno , odgovori su savrseni. Kao
da joj je ovo 100-ti intervju , a ne prvi. ♥

Evo i originala:
Moja poruka:
I njene dve poruke:


Eto! ♥
Hvala svima koji su do kraja procitali , i nadam se da vam 
je bilo zanimljivo dok ste citali i da vam se svidja intervju. ♥
Ako imate neku zelju , koga od poznatih da intervjuisem , napisite
mi u komentar i ja cu pokusati da stupim u kontakt sa tom osobom
na stardoll-u. ♥

-Komentarisite. ♥



5 коментара:

  1. Ne mogu da verujem...Odgovorila je i posetila blog. ^__^
    Samo,meni se njene kose bas i ne svidjaju. ://

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da , prosto neverovatno! ♥
      Nisu lose. Meni se svidjaju. Jeftine su i jednostavno , ali lepe. Ali svako ima pravo na svoje misljenje. ♥

      -MiciRainbow2

      Избриши
  2. Анониман27.4.14. 16:02

    Pree dobro je,moze li intervju s B4Barbie?

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман29.4.14. 20:16

    Jel ti uspjelo sta?

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши