expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

20. 4. 2014.

Make-up takmicenje!!! ♥

Heeejj!!!
Resila sam da vam organizujem make-up takmicenje.

Imace 5 runda. Necu vam reci sta se trazi od vas u kojoj od njih, ali recicu vam njihova imena. Evo ih:

1. Umerenost - Ova runda pokazace mi da li koristeci malo sminke mozete napraviti fantastican izgled.
2. Explozija - Ova runda pokazace mi kako vi, koristeci koliko god sminke zelite, postizete odredjeni look.
3. Ravnoteza - Ovo ce mi pokazati poznajete lu osnovna pravila sminkanja.
4. Sigurnost - Ovo ce mi, uz pomoc Strech Toy-a (sorry ako sam nepravilno napisala) pokazati imate li slobodnu ruku.
5. Smoke zavrsetak - Ovde cu videti da li umete da napravite smokey eyes.

Napomene:

-Za svaku rundu imacete ograniceno vreme i temu za izvrsaanje. Ako neko ne ispuni do kraja roka, ispada.
-U svakoj rundi ispada po jedno.
-Imacete dodatni bod ako budete sve vreme za vreme trajanja takmicenja komentarisali i citali nas blog, posebno ako ga zapratite ili dovedete jos nekoliko osoba koje ce raditi isto.
-Nagrade su iznenadjenje ;)
-Ako ne bude 5 ili vise prijava, takmicenje se ne nastavlja.
-Prijave se racunaju samo u komentarima na ovaj post, a ne po chatu i sl.

To je to!!!
Nadam se da je sve jasno, ako nije, pitanja u komentare!!!
Srecno svima!!!





11 коментара: