expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

20. 4. 2014.

Srecan Uskrs + mala grafika ♥

Heejjjjj ♥ 

Srecan Uskrs!

Svima koji slave,i onima koji na slave zelim lep dan ♥ Ja sam napravila jednu grafiku za Nataliju juce za ono njeno Gimp takmicenje,ali ga je ona obrisala :((.
Pogledajmo je :




Ruke nisu lose ispale,ali zato sminka.... ocaj!!!Pa,valjda ti se svidja ♥ Zaista sam se potrudila,s obzirom na to da ne znam da sencim xD.
Ocena: 8/10 - Sve je super sem sminke ;'(

Svidja li se vama? 
Zelite li vi jednu? 
Ocena za ovu gr?
~Komentarisiteeeeeeee ♥



4 коментара:

  1. Анониман20.4.14. 19:54

    Superrrr!!!!!!!!!!!! <33333
    -Goldminja1party

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман20.4.14. 19:59

    Dobra je grafika,ja zelim

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  3. Odlicna je grafika. Hvala, Mina. Ali sada sam na listi cekanja na Lininom blogu. Kada bude gotova, uporedicemo ih i videcemo koja je lepsa. Lepsu cu uzeti!!! :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман20.4.14. 20:47

      Drago mi je da ti se svidja ♥♥♥
      P.S.Verovatno je Linina lepsa jer je ona profesionalac ♥
      CelebJasna-napravicu ti uskoro ♥
      ~MinaBabyBaby

      Избриши