expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

28. 4. 2014.

Nova kolekcija trgovine Millionaire Mansion Fashion ♥

Hejjjj, kako ste mi? :D ♥
Izvinjavam se sto danas do sada ni jedan post nisam
napisala. Ali imam da ucim preko glave. xD ♥ 
Nego , da ne duzim...

Dobili smo novu kolekciju trgovine Millionaire Mansion Fashion (dug naziv xD). ♥
I evo kako izgleda slika u poruci:
Odlicna grafika! Bas mi se svidja. ♥

Evo kako izgleda izlog u starplazi:
Na prvi pogled ne izgleda lose , ali ipak to nije moj stil. ♥
Odavde jedino mi se svidela ova haljina plavo-bela. ♥♥♥

Verujem da ne znate gde se nalazi trgovina , pa evo gde:
Lako ju je naci. :D ♥

A sada , evo kako izgleda nova kolekcija:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Nije losa kolekcija , ali kao sto pre rekoh , nije moj stil... :/ ♥
Ima nekoliko stvari koje mi se svidjaju. Verovatno cu ih kupiti , kad
budem skupila stardolare , posto ih sada nemam. ♥

I evo nekoliko stvari iz nove kolekcije koje su za starkovanice:

Pa svemu u svemu , nije losa kolekcija. Bilo je i gorih. 
Ali to je ipak samo moje misljenje. ♥

-Da li vam se svidja nova kolekcija? ♥
-Kupujete nesto? ♥

-Komentarisite. ♥







2 коментара:

  1. Анониман28.4.14. 17:11

    Dosadna je,mozd kuím ovaj kao crni ogrtac ili sta je vec,nije los

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  2. Meni je dobra kolekcija,ali je nisam mogla vidjeti jer jos nisam otisla na komp.

    ОдговориИзбриши