expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

30. 4. 2014.

Nova kolekcija trgovine SPECTACULAR ♥

Hejjj , evo stigla nam je nova kolekcija trgovine
"Spectacular". ♥
Da ne duzim...

Evo kako izgleda slika u poruci:
Slika je mnogoooo lepa! Bas mi se svidja. ♥♥♥
A vama? ♥

Evo kako izgleda izlog u starplazi:
Lepo izgleda na prvi pogled , zar ne? ♥

I evo kako izgleda nova kolekcija:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Iskreno , kolekcija mi se zaista svidja. Ali nazalost samo dva para
naocara mi stoje. A to su ove prve (belo-plave) i ove pretposlednje. ♥
Tako da verovatno njih kupujem , cim budem imala sd. ♥

Evo i naocara za sc:
Hhahaah xD 
Simpaticne su. :D ♥

-Da li vam se svidja nova kolekcija? ♥
-Kupujete li neke naocare? ♥

-Komentarisite. ♥






3 коментара:

  1. Анониман30.4.14. 16:57

    Lijepa je slika,al nije mi bas neka kolekcija,samo mi se pred zadnje svidaju mozda ih kupim al ne vjerujem

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман30.4.14. 21:20

    Naocale su mi lijepe, no mozda kupim mozda ne. Jos cu razmislit. A nisu mi bas i nesto lijepe. Mozda kupujem.
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши