expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

25. 4. 2014.

Make-up takmicenje - Runda 2

Evo 2. runde!!!
Mi sutra idemo u skolu -.-
Ali, danas je PEEEEETAAAAAK!!!
Moj omiljeni dan u sedmici. :D
Da mi predjemo na takmicenje.






Dakle, eto ocena i komentara.
Nadam se da su svi zadovoljni.

A sada - ko ispada? 
Ucestvovale su:
Delphinana3
IvaCoolCool
CelebJasna
DivaKata
TrendyVanjaCool
Srculence15
NataStarDoll01
Sofia0208
zippygirl6
 Mini-Maus.
monsterhigh2891

Od toga, Delphinana3 i TrendyVanjaCool nisu obavile zadatak, pa ispadaju.
Druga devojka koja na zalost ovde zavrsava takmicenje je:
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
..

...
.

.
.
.
.
.
.
.
sofia0308
Prevucite misem da otkrijere. Jako mi je zao, ali si ocigledno jedna od losijih gore. Zao mi je.

Druga devojka koja se vise nece takmiciti je:
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
Srculence15
Zao mi je, ali rezultati su ocigledni. Evo kako sada izgleda lista takmicara:

Delphinana3
IvaCoolCool
CelebJasna
DivaKata
TrendyVanjaCool
Srculence15
NataStarDoll01
Sofia0208
zippygirl6 
Mini-Maus.
monsterhigh2891

Evo i druge runde takmicenja!

Tema je - Karneval!!!
Treba svoju da neku devojku nasminkate sto bolje - i to za karneval!!!
Mozete koristiti koliko god sminke zelite.
Nasminkajte devojku sa puno sminke na temu karnevala i stavite slike u prezentaciju ili album.
Kad zavrsite, u komentaru napisite gde je slika.
Imate vremena do subote. Evo redosleda ispadanja, da ga se potsetimo.


U prvoj rundi, ispasce 4 devojke cije mi se kreacije ne budu svidele ili budu malo svidele.
U drugoj rundi, ispasce takodje 3 devojke, iz istig razloga.
U trecoj rundi, ispasce jos 2 devojke.
Tada ce ih ostati 3, pa ce u cetvrtoj rundi ispasti jedna.
A peta runda odlucice pobednicu - tada jedna od dve devojke ispasce, a ona druga pobedjuje.

Ne zaboravite - glavna nagrada je lazna lutka sa 100 sd i 800-900 sc, ali ona to nece biti ako joj ne date srce u godisnjak!
Zato molim SVE bloggerice i SVE takmicarke da kliknom OVDE ostavite srce!!!

To je to za prvu rundu!
Srecno svima!

14 коментара:

  1. Анониман25.4.14. 12:09

    Da li se mogu prijaviti za temu karneval i oni koji se ranije nisu prijavili za to? ja bih se prijavila za tu temu jer stvarno nisam vidjela da se moglo prijaviti prije..ali nmvz ako ne moze :)) ??

    MyLovee555

    ОдговориИзбриши
  2. gotova sam
    u albumu na 1 strani :)
    zippygirl6

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман25.4.14. 16:21

    Natalija, izvini, ali neslazem se sa tvojim misljenjem!!! Po meni su najlepse 4 i 8.. I srculence15 nije trebalo da ispadene njena slika je najbolja na temu posao.. i bas lici kao poslovna zena! A nataStardoll01 je prosla samo zato jer je blogerica.. Trebala je da odabere drugu kosu i lutku... i malo bolju sminku.. Meni to neizgleda na prolece :/ a 3 lutka je lepa, ali je frizura blaga katastrofa.. bar na slici...
    moje misljenje♥
    suncica15

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман25.4.14. 16:26

    Suncice hvala.. Meni se svidja lutka od DivaKata... Ja sam uradila temu posao i sve sam uslove sam ispunila za tu temu... ali svako ima razlicite ukuse.. Suncice ne bi trebalo da budes toliko protiv Nate!!! ali donekle si upravu.. Da sam prosla u sledeci krug videla bih koliko znam da sminkam.. :* ♥
    ~Srculence15~

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман25.4.14. 16:32

      Donekle upravu? upravu sam sasvim... "Senka nanesena aljkavo, frizura mi se nesvidja...rumenilo i karimn sjajno"... To si i ti uradila... Ma dajte i moja sestra od 5 godina zna da stavlja karmin!!! Nata je prosla samo zato sto je blogerica! To mozete svi da vidite... senka, frizura nevalja, rumenilo i karmin valja, a kod tebe sve valja ali nisi stavljala senku sto po meni nije ni potrebno na tu temu ♥

      Избриши
    2. Анониман25.4.14. 18:12

      Problem? Obrati se meni licno -.-
      -NataStarDoll01

      Избриши
  5. Slusajte, naravno da ne mozete sada da se prijavite. Nata NIJE prosla samo jer je bloggerica, a da je imala najmanje poena ispala bi i ona. Imate pravo da se ne slazete, ali ga zadrzite za sebe i nemojte nikoga vredjati ni potcenjivati. Nato, ljubomore ima svuda. Tako da.... samo, ajdzienouari. Odnosno, IGNORE. Tako se speluje :D

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман25.4.14. 19:02

    xD Ok
    Uradila sam i ja :D
    Opet na istom mestu... xD
    -NataStarDoll01

    ОдговориИзбриши
  7. Uradila sam,u albumu mi je... :D
    ~IvaCoolCool ♥

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман26.4.14. 07:28

    Opet sam ti poslala :D
    -Lina

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман26.4.14. 11:53

    Gotova, u prezz...:D
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман29.4.14. 13:50

    Gotova

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши