expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

19. 4. 2014.

Styling in Starplaza # 24 ^___^ Prolecni stajling

Heeeejjj!

Konacno neki suncani dan ove nedelje :D
Prvo zelim da zamolim onoga koji pise uvredljive i, kad atko moarm da kazem , retardirane poruke na chat-u, da prestane :|
 Nije lepo,a i to pokazuje vasu kulturu 

Sada da predjemo  na Stajling :D


Jednostavno,jeftino,lepo i slatko :D

Nadam se da vam se svidja :D
Hvala vam na:
Hvala vam puno :D


P.S. 70. post sa dizajniranjem ce biti danas :D

-KOMENTARISITE!


8 коментара:

  1. Анониман19.4.14. 18:46

    mislis da je nekom ovo zabavno?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман19.4.14. 20:28

      Zanimljivo...Nastavi komentar...
      -NataStarDoll01

      Избриши
  2. Ovaj mi je super outfit,ali mogla si jos malo eksperimentisati npr.mozda nekog nakita itd.
    I jos nesto ne bih da te ovo uvrijedi,ali samo kazem da mi se nekad malo i ne svidjaju tvoji outfiti
    Ali sve u svemu odlicna si blogerica i nastavi blogati <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман19.4.14. 20:30

      Hvala :D Probacu,ali danas sam zbrzala stajling jer sam zurila i nista nisam objavila sem toga >.<
      -NataStarDoll01

      Избриши
  3. Анониман19.4.14. 23:02

    Iskreno okej je,ali nije mi bas nesto mozes i bolje

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  4. Одговори
    1. Анониман20.4.14. 15:42

      aaaa! Prestacu da pisem zboooog teeeebeee!
      Boli me uvo za Anonimne komentare -.-
      -NataStarDoll01

      Избриши
  5. Анониман20.4.14. 13:35

    Bas lepa kombinacija!
    Delphinana3

    ОдговориИзбриши