expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

20. 4. 2014.

Make-up with stars is back.....

Heeej!!!
Srecan Uskrs jos jednom!!!
Ovako, htela sam da vam dam Uskrsnji make-up ali moj Photo Scape jednostavno ne radi otkako mi je serviser vratio komp. Pokusacu opet da ga instaliram.
Do tada, moracete da se strpite sa onim imenima na pozadinama xD

A sada, kao sto i sam naslov kaze, odlucila sam da ponovo pisem svoju najstariju rubriku.
To je Make-up with Stars ili Sminkanje sa zvezdama.
Kao ona emisija Ples sa zvezdama :D

Dakle, za one koji ne znaju, Sminkanje sa zvezdama je rubrika u kojoj ja nadjem zvezdu, sredim nekoj lutki lice da izgleda kao ona, i onda je nasminkam kao tu zvezdu.

Mala napomena:
U prvih par tutoriala lutka NECE liciti na zvezdu, nego ce biti nasminkana kao ona.
To je zato sto sam nasla devojku sa ogromnom kolicinom sminke i nakita, pa ce prvih nekoliko postova biti na njenoj lutki. To je suheily90.
Pa, pocnimo sa tutorialima.♥

1# Lady Gaga, Paparazzi♥


Jedina razlika je u usnama (obliku) i boji koze. Mada izgleda ok.

2# Katy Perry - Dark Horse♥

Natalija_Lazic
Opet isti priblemi >.< I faca, i polozaj lica... Ali sam se sto se tice sminke potrudila.

3# Rita Ora♥




To je to!!!
Komentarisite, i napisite koji vam se najvise dopada!!! ♥

4 коментара:

  1. Анониман20.4.14. 19:34

    APLAUZZZZZZZZZZZ!!
    Svaka cast,Ovo je PREKRASNO..
    Hoce li biti jos ovoga????? Plsss da bude,jako mi se svidja. <333333
    -Goldminja1party

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман20.4.14. 21:32

    Svida mi se,sva 3 su mi odlicna

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши