expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

27. 4. 2014.

My Stardoll World #1 ; Apartman-PART 1

                                                              Hej!

Evo prvoga posta moje rubrike My Stardoll World. Kao sto u naslovu pise,ovo je samo prvi dio jer bi post bio predug da pisem o svemu.Mislila sam ici po nekom redu,pa za prvi put uzeti cu apartman.Ovaj post sam poslala Mici u prijavi samo sto cu jos dodati moje misljenje koje sam zaboravila tamo. xD Pa pocnimo. :3

O apartmanu:
-Apartman je mjesto na Stardoll-u koje mozemo urediti kako zelimo i gdje oblacimo svoju lutku.Mozete ga pronaci tako da idete na  Moja stranica i apartman stoji prvi.Ako ste Non-SS mozete maksimalno imati 4 sobe,od kojih dvije dobijete na pocetku,trecu dobijete kada predjete na 34.level i cetvrtu dobijete kada predjete na 47.level.Kada postanete SS,otkljucate svih 12 soba.Tako isto postoji mogucnost da kupite neku vrstu luksuznih apartmana tj. Penthouse,Beach Villa,The Loft,Yacht,Alpine Chalet,Millionaire Mansion,Panorama Room te dvije dodatne sobe.




1. Glavna soba(soba s ormarima)
U glavnoj sobi se nalaze ormari tako da se cesto naziva soba s ormarima.U vecem ormaru se nalazi odjeca,dok se u manjem nalaze cipele i dodatci.Ta se soba ne moze zakljucati te se ne moze stavljati nikakva pozadina,samo se moze mijenjati boja.


2.Ostale sobe
Ostale sobe izgledaju ovako.Njima mozemo mijenjati boju,stavljati pozadinu te mozemo ih zakljucati.Osim u glavnoj sobi i ovdje mozemo oblaciti lutku samo sto se ormar nalazi sa strane.Za svaku sobu mozemo napraviti razlicit outfit te se to zove Room Style.


Tako imamo dvije vrste:Top Style i Room Style.Top Style je ako nam je isti outfit u svim sobama.Room Style je zaseban outfit za svaku sobu.

3.Ikonice
-Suite Shop:Tu kupujemo namjestaj,ukrase.......
-Dizajn sobe:Tu mijenjamo boju sobe,za​kljucavamo sobu ili mijenjamo pozadinu.
-Skladiste:Sama rijec kaze:tu ostavljamo stvari koje nam ne trebaju.To moze biti namjestaj,ukrasi ili odjeca.
-Moj apartman:Klikom na tu ikonicu prikazuje nam se nas apartman te tako prelazimo iz sobe u sobu.
-Kamera:Logicno,s tom opcijom slikamo.xD
-Save Doll(Spremi lutku):Klikom na tu ikonicu spremamo svoju lutku u album i automatski se prikljucuje Catwalku.
-Recklirati:Predmet koji nam ne treba dovucemo do te ikonice te se on izbrise iz naseg apartmana.Non-SS clanovi mogu recklirati stvari za starkovanice te mogu dobiti nekoliko starkovanica,dok SS clanovi mogu reciklirati predemete u stardolarima i zaraditi 10 stardolara na dan.
-Full Screen:Klikom na tu ikonicu prosirimo sliku na cijeli ekran.


Moje misljenje:
-Sve u svemu apartman mi se svidja i ne bih promijenila puno stvari,ali je tu naravno jedna jako vazna stvar.To je uskracivanje soba Non-SS clanovima.To mi se ne svidja i htjela bih da Non-SS clanovi imaju 10 soba,a ako uplatis SS dobijes 2. Isto tako mislim da su luksuzni apartmani (Penthouse,Beach Villa...) jako skupi.Moramo izdvojiti od 99 sd do 249 sd ako zelimo neki od njih. :(

A sto vi mislite? :3
Pisite u komentarima! :3
Za ona nagradna pitanja,jos nisam pitala Mici,tako da jos nista. :3
Do sljedeceg puta. :3



4 коментара: