expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

23. 4. 2014.

Nova kolekcija trgovine Callie's Picks - Punk Princess - No.14 ♥

Hejjj, evo stigla nam je nova kolekcija trgovine Callie's Picks. ♥
Zove se: Punk Princess , sto u prevodu znaci: Punk Princeze (Punk je stil , valjda). ♥
Evo kako izgleda slika u poruci:
Izgleda mi nekako "OPAKO". :D ♥

 Evo kako izgleda izlog u starplazi:
Moja reakcija:
Hmmm... pa ne svidja mi se bas toliko. :D ♥


 Evo kako izgleda cela kolekcija: 
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali) 
Iskreno , svidjaju mi se samo 2-3 stvari. :/ ♥
Ne znam , nekako , nije moj stil. :/

 I evo stvari za sc:

Opsti utisak:
Hmmm.... I don't like it... :/ ♥

Hoce li jednom stardoll da stavi neke stvari kao sto
su stvari iz Arhive? Koliko ekstra stvari ima iz Arhive koje
sada vrede 50-600sd... Kad bi takve stvari stavljali , gde 
bi nam kraj bio. Ali ne , oni biraju ove stvari koje su skoro izasle.
I koje nisu bas nesto omiljene. :/ ♥

-Da li vam se svidja kolekcija? ♥
-Kupujete nesto? ♥

-Komentarisite. ♥




1 коментар:

  1. Анониман23.4.14. 19:09

    Slika u poruci mi je pre brutalna,najvjerojatnije cu kupiti par stvarcica

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши