expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

23. 6. 2014.

Modni izazov #2

Hejj , kako ste mi? ♥
Da ne duzim , znam da svi takmicari cekaju da ovo objavim. Ali
stvarno imam puno obaveza. :/ ♥

Dakle , u prosloj (prvoj) rundi ispala je takmicarka jovanavujovic. Nazalost. :/ ♥
U ovoj rundi ce cak ispasti cak 2 takmicarke , nazalost. :/ ♥
E sada , imam jedno malo obavestenje u vezi ovog takmicenja. Umesto 4 runde , bice
3. Sto znaci ovo je polufinale , i verovatno u petak ili subotu ove nedelje bice finale. ♥
P.S ako zelite da procitate post 1. runde ovog takmicenja , kliknite ovde . ♥

Takmicarke koje ucetsvuju u ovoj rundi:
MyLovee555
MinaBabyBaby
BadMiljana
KittySarah1122
marijamakimaka

Pa , krecemo. ♥
P.S tema je bila:
Idete na izlazak sa svojim novim deckom u luksuzni kafic. ♥

Ovo je outfit od: MyLovee555
Moja ocena: 9/10
Jednostavno savrsen outfit za prvi izlazak , ali kada bi majica
bila malo duza , to bi bila cista desetka. ♥

Tvoje ocene: 
1. runda: 8/10 , 2. runda: 9/10 
Ukupno: 17/20
Odlicno. ♥


Ovo je outfit od: MinaBabyBaby
Moja ocena: 8/10
Mislim da si ideju za beli top , crni kajs i pink suknju , uzela od mene. :D
Salim se. xD Ne svidja mi se ova torbica , nekako mi se ne slaze uz ovo kombinaciju ,
i ako ima skoro iste boje kao ceo outfit. Trebala ti je jedna jednobojna torbica
(bele , pink ili crne boje). Stikle su mi savrsenog oblika , ali mi se boja ne svidja.
Nekako mi ne ide uz ovaj outfit.

Tvoje ocene: 
1. runda: 10/10 , 2. runda: 8/10 
Ukupno: 18/20
Skoro savrseno. ♥

Ovo je outfit od: BadMiljana
Moja ocena: 6/10
Iskreno , ne svidja mi se. Ovo nije bas prikladan outit za neki
luksuzni kafic i za prvi sastanak. Slusalice su totalni out za luksuzni
kafic. Majica je u redu. Torbica je u redu , ali ne ide uz celu kombinaciju.
Suknja je u redu , ali takodje ne ide uz celu kombinaciju.
Sandale su ok i idu uz majicu. Ali nisu za takvu vrstu izlaska.

Tvoje ocene: 
1. runda: 9/10 , 2. runda: 6/10 
Ukupno: 15/20
Prva runda je odlicno prosla , ali u drugoj si malo pobacila.
Nista strasno. Desava se. ♥


Ovo je outfit od: KittySarah1122
Moja ocena: 10/10
Jednostavno savrseno. Kratka , ali prikladna haljinica.
Savrsena torbica , odgovarajuce stikle. Zaista , savrseno.
Ovo je ono sto sam trazila. Jednostavno , ali savrseno
za prvi sastanak u luksuznom kaficu. ♥

Tvoje ocene: 
1. runda: 7/10 , 2. runda: 10/10 
Ukupno: 17/20
Odlicno. ♥


Ovo je outfit od: marijamakamaki
Moja ocena: 8/10
Neki drugi oblik sesira bi isao uz ovu kombinaciju , ali ovaj ne ide.
Haljina je lepa i odgovara luksuznom kaficu. Torbica takodje. ♥
Stikle su lepe , ali da nema ovih plavih pertli , to bi bilo savrseno. ♥

Tvoje ocene: 
1. runda: 6/10 , 2. runda: 8/10 
Ukupno: 14/20
Mogla si bolje u prvoj rundi , druga runda je okej. ♥


Pa , to su bile sve takmicarke. :)

U ovoj rundi nazalost ispadaju dve takmicarke , a to su:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marijamakimaka
i
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BadMiljana

Mnogo mi je zao. Ali vi ste imale najmanje ukupne ocene.
marijamakimaka je imala 14/20 , a BadMiljana je imala 15/20. :/ ♥
Zao mi je , ali vi vise ne ucestvujete.

Finalistkinje su:
MyLovee555
MinaBabyBaby
KittySarah1122

Cestitam! ♥
Neka od vas tri ce postati uskoro pobednica takmicenja:
MODNI IZAZOV. ♥

Tema za sledecu , poslednju 3. rundu je:
Idete na matursko vece/bal sa najzgodnijem deckom u skoli. ♥

Hhahaha , teska tema. :D ♥

Pa to bi bilo to. :)
Samo takmicarke koje su prosle u finale mogu da rade 3. rundu. :)
Kada zavrsite , napisite u komentaru ovog posta. ♥
Kao sto vec znate , kada zavrsite , obrisite sliku iz prosle runde , uslikajte
se i stavite sliku u svoju prezentaciju. Obavezno naznacite da je za ovaj blog
i ovo takmicenje. ♥

Mozete raditi do: 27. juna. ♥
Proglasenje je: 28. juna. ♥

-Komentarisite. :)




3 коментара: