expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

25. 6. 2014.

Instagram spojler ♥

Hejj , sta radite? ♥
Mene nesto od jutros mrzi da pisem postove , 
pa sam se tek sada smilovala. :D ♥

Dakle , juce je neko od radnika stardoll-a na instagramu objavio
ovu sliku:
Pa , prvo da vam prevedem sta pise u opisu slike. ♥

Sutrasnja nova kolekcija... Pogadjajte! :) Zelim vam svima
lepo vece! #stardoll

Dakle , na osnovnu loga trgovine It Girls koji izgleda ovako:
Shvatila sam da ce to biti nova kolekcija trgovine It Girls. :)
Posto su oni ovo juce objavili , kolekcija ce danas izaci. ♥


-Da li i vi mislite da je It Girls? ♥
-Jedva cekate? ♥

-Komentarisite. :)


3 коментара:

  1. Анониман25.6.14. 13:27

    Nadam se da ce kolekcija biti lijepa i naravno da cijene biti dobre :-D

    MyLovee555

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман25.6.14. 14:32

    A ja sam mislila da ce biti GIVENCHY..A dobro i IT GIRLS je u redu..
    jannettxx

    ОдговориИзбриши
  3. It girlss jee,ali su stvari grozne :PPPPP

    emanaaKoll

    ОдговориИзбриши