expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

28. 6. 2014.

Obavestenje + Treba mi vase isljenje! :D

Hello dolls! :D

Kako ste mi danas?
Ja sam iskreno odlicno: leto je, nema skole, za 5 dana idem na more, uskoro idem kod drugarice i - kupila sam najlepsu kosu koju sam u zivotu videla *Q*
Plus, presrecna sam i sto mi se malopre ovo dogodilo:

Obavestenje je da necu moci blogati od 3. do 15. jula, dok sam na moru,  a mozda ni 16. jer tog dana stizemo i bice puno raspakivanja i slicno :D
Nadam se da se ne ljutite :/

A sada - treba mi vase misljenje!

zaljubljena sam u svoju novu kosu ali me zanima kako se vama svidja!

Pa, da ne duzim, evo slike:

Ja inace obozavam ombre *-*

Ova kosa mi se mnogo dopada, a vi napisite sta mislite u komentare!
Ja cu da umrem od srece! xD

Pa, kako vam se cini kosa?
Da li je okej da tako dugo ne pisem? :/

-Komentarisite.

3 коментара:

  1. Kosa je pre pre pree savrsena,kolko si ju platila?To sto neces biti aktivna sasvim je u redu da si obavijestila,ali bilo bi u redu da neko pise tvoju rubriku ili da se uzme zamjenska blogerica


    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  2. kosa je oreeeeeeeeeeeeeeeeeedivnaaaaaaa

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман28.6.14. 11:24

    Kosa je diivna..
    jannettxx

    ОдговориИзбриши