expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

16. 6. 2014.

Minin savetnik #2 ♥

Hej :))
Sta radite? ^^
Ja evo nistta malopre sam se zamalo ispovracala kad sam videla novu kolekciju prodavnice 'Museum Mile'. xD
Sta vi misilte o njoj? 

Ali,idemo na post! :D


Nasa tema danas je: 
'Sta treba da imate u ormaru vase dollie' 

Znaci ono 'Must have'. :)) ♥ 

 1.Crna majica :)


Ovo se lako kombinuje i lepo je :)) Moze se koristiti za razlicite outfite ♥.
Savet : Ova majica bas i ne ide za elegantan style,pa pronadjite neku malo bolju :)

2.Bela majica :)

 

Takodje mnogo outfita moze se napraviti uz ove majice. Ja ih imam nekoliko,a vi? 
Savet: Bilo bi pozeljno da imate onu belu majicu bez bretela iz basica. :)

3.Crne stikle :)



Ili neke drugacije od ovih. Hmmmm......ja za ovima na slici ludimmmmmmmmmmmmm. 
Savet: Predlazem da imate nekoliko razlicitih pari crnih cipela - trebace vam! :)

4.Bar 1 Basics suknja :)


Ja imam 2 : roze i zelenu. :) Bas ih volim jer su prekjut i obozavam da ih nosim! ♥
Savet: Odlicno idu uz belu majicu i crne stikle! :)

Pa,to je ono sto ja volim i cega sam se prvo setila. 

Sada da pogledamo spojler za sledeci post: 

 

Sta mislite,o cemu je rec? 

Ako imate jos neki predlog za 'Must have' napisite u komentar!
Pogadjajte sta ce biti u sledecem postu. :)

#Mina
(glupi potpis)

3 коментара: