expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

23. 6. 2014.

#22 S.I.D.S.

Hey, kako stee? 
Izvinite sto pisem kasno, ali ceo dan sam bila sa drugaricama. 
Nekako, neaktivni ste. 

Zbog toga sam odlucila da nagradim sve koji budu komentarisali postove (ne samo moje)
A vi se lepo potruditee. :D 

Samo vas molim kada budete komentarisali da se potpisete i da ne pisete skracenice ili vase pravo ime. 
ISKLJUCIO PUNO IME NA STARDOLL-u.


Da li vam je nekada kosa odvukla paznju od outfita?

-Meni uglavnom odvuce, i tako kada vidim savrsenu kodu uopste ne mislim na outfit. :D 

Danasnja prva devojka mi je odvukla paznju, a njeno ime je CoolAngie118

(Za neke ljude, koji ce je potraziti i videti da vise nije tako obucena, evo objasnjenja:
Ja neke devojke, sa cestim odelom uslikam nekad i po 2 nedelje ranije pre nego sto je objavim)

Kao sto sam rekla, njena kosa mi je odvukla paznju.
Zasto?
Zato sto je dugacka i kovrdzava, i nekako to mi zapade za oko. 
Sto se tice outfita:
Okej je uklopila kosulju i sorc, ali mi te rimljanke nikako ne idu! 
Naravno, izbacila bih i ta krila, koja sam samo kupila jer su jeftino kostala. (Govorim za sebe)
Sve u svemu, kompretan outfit je osrednji. 


Druga devojka je KraljicaSmile

Ovo mi  nekako bolje izgleda, sve je crno-belo i to mi se dopada. 
Mozda bih obukla druge pantalone, ne znam nekako mi ne idu zajedno. xD 
Ali definitivno se pobrinula oko detalja (narukvica). 
I ona je crno bela, kao i patike. 


Zajednicka im je naravno:
Ja je obozavam, jer se uz sve slaze, a i dobila sam je na poklon od jedne drugarice koja vise ne igra StarDoll. 
Inace kosta 7 sd. Ne znam tacno da li je jos u prodaji. :) ♥


Komentarisite postove, 3 osobe koje najvise budu komentarisale bice nagradjene!


VOLI VAS VASA,






5 коментара:

  1. I meni je njena kosa preljepa i odvukla mi je paznju.Prva djevojka mi se ljepse obukla.Nisam bila kod kuce pa nisam komentirala ali sve cu nadoknaditi :)


    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман24.6.14. 09:10

    Divno su obe obucene.Vise mi se svidja ona 1. samo bi skinula krilaa..
    jannettxx

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман24.6.14. 09:24

    Meni su obe prelepo obucena ali za nijansu mi je 1. lepsa :)

    Nevena.star2

    ОдговориИзбриши
  4. Ljepši mi je prvi outfit.Nekako mi je sve lijepo uklopljeno,ali svatko ima svoje mišljenje.♥

    EmanaaKoll

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман24.6.14. 18:34

    Meni je ljepši prvi outfit, samo bih maknula krila. Inače, ta majica mi je predivna, može se lako uklopiti. :)

    TrendyGirl.14

    ОдговориИзбриши