expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

26. 6. 2014.

#24 S.I.D.S.

Hi people! 
Kako ste danas? :D 

Jako sam presrecna , i nadam se da ce tako i ostati. 
Sigurno se pitate zasto, zar ne?


Prvi:
Zato sto sam prosla 5,00! 
Jeeeej! ^_^ 

Drugi:
Zato sto cu vam sutra, ako stigne grafika predstaviti svoju novu rubriku.♥

Sta mislite sta ce biti? :D
(Osoba koja bude najbliza dobice nesto iz suite shop-a)



Da li ste culi za Gorilla sneakers? 
- Ako niste, da vam objasnim jednom recju,SAVRSENSTVO! *O*  

Sve bih dala da ih imamm.. :(( ♥

Samo sto nisam zaplakala kada sam slikala danasnje devojke. x'd 

Prva devojka je Beta_69 
Ona fura svoj neki fazon i  to postujem. 
Ali, meni se to ne svidja, ti detalji su mi uzasni, pogotovo narukvice. 
Ja sam ih kupila zbog akademije, jer su bile jeftine. xD 
Da nema tih detalja izgledalo bi super, barem po mom ukusu.


Druga devojka je Coco_Roxy
Ona je prelepa, ali mi se outfit ne svidja. 
Nzm zasto, ali mi to nikako ne ide. 
To je naravno samo moje misljenje, u stvarnom zivotu bi to bilo prelepo, ali mi se ovde ne dopada. 
Nemam vise komentara. xD 





Aaaaa, kako su savrseneeee! 
Dala bih sve pare za njh. xD
Prelepe su, samo sto ih niko ne prodaje. 
Sta mislite o njima? 


Komentarisitee! 


VOLI VAS VASA,






5 коментара:

  1. Анониман26.6.14. 19:12

    I ja ih isto OBOZAVAM!Sve bih dala da ih imam!♥♥

    funnycool545

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam imala te tene i kupila sam ih bas kad je bila ponuda.Ali ja bila mala glupaca i reciklirala ih!Koja sam ja koza xD

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман26.6.14. 19:35

    Molim Mici da me ne blokira zbog toga sto cu napisati ovo! Da nije malo perverzno da Beta napise ime na SDu Beta_69? Svi znamo sta to znaci, a kako SD dopusta to? Starasno!

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман26.6.14. 19:35

    prelepe su..
    jannettxx

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман26.6.14. 21:29

    Mozda ce biti takmicenje ko se naj lepse obuce? Lepse se obuka prva devojka a patike nikako da nadejm!

    ОдговориИзбриши