expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

27. 6. 2014.

HotBuys Horses Skirt ♥

Hejj , moji dragi citatelji. ♥
Dakle , da ne duzim kao i obicno , odmah
cu preci na post. :D

Jutros smo dobili jedan novi predmet iz junskog Hot Buys-a ,
tacnije ovu suknju:
Mozete je pronaci u trgovini Bonjur Bizou , po ceni od 14 stardolara. ♥
Suknja mi se iskreno i ne svidja bas toliko , jer ja nisam ljubitelj braon boje. :/ ♥
Svidja mi se dezen konja , ali jednostavno mi se ne svidja braon boja. :D
Neverujem da cu je kupiti , a i mnogo mi je 14sd za jednu suknju. :/ ♥

Evo kako suknja izgleda u stvarnosti:
*Nisam mogla da nadjem suknju sa istim dezenom ,
ali sam nasla isti oblik suknje. :D ♥

Ne znam sta mi se vise svidja , da li suknja na Stardoll-u
ili suknja u stvarnosti... :D

-Da li vam se svidja suknja? ♥
-Kupujete? :)
-Da li vam se svidja vise izgled suknje na Stardoll-u ili
u stvarnosti? ♥

-Komentarisite. :)



2 коментара:

  1. Анониман27.6.14. 13:47

    Suknja je meni odvratna i ne vredi davati toliko para za nju.Trebala je biti za kovanice..

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман27.6.14. 14:08

    Uopste mi se suknja ne svidja :/

    MyLovee555

    ОдговориИзбриши