expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

18. 6. 2014.

Izvinjavam see! ♥

Heej ljudi! :((
Ne donosim vam srecne vesti nazalost necu moci da vam pisem cele nedelje! 

Jako mi je krivo, ali cele nedelje sam zauzeta.
Jedva sam odvojila vreme da vam napisem i ovaj minijaturni post! 
Nazalost, nisam mogla da pronadjem iste devojke,a  danas  idem kod sestre da spavam do nedelje.

Kada budem imala slobodno vreme, ja cu traziti lutke preko sestrinog lap-topa. :D 


Strasno! :O 
Jako,jako mi je krivo. To vam ne mogu opisati! :'( 



Malo srecnih vesti:

Imam originalnu ideju za moju drugu rubriku, samo prvo moram da pitam Milicu.
Ako bude odobrila, pisacu vise, jer je ova rubrika ustvari takmicenje.
(Primer: MSW)

Meni se jako svidja, nadam se da ce se i vama dopasti. 


Nemojte se ljutiti na mene! 


VOLI VAS VASA,

Нема коментара:

Постави коментар