expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

27. 6. 2014.

Poslednja sansa za kupovinu u trgovini CHANEL tribute ♥

Hejjj , sta radite? ♥
Odmah cu preci na post. :D

Juce sam dobila jednu poruku od Stardoll-a u kojoj
sam videla ovu sliku:
Dakle , kao i svaka tribute trgovina i ova nece vecno trajati.
Posto je CHANEL tribute trgovina prva od tribute trgovina ,
za nju mi je prva stigla poruka. ♥

Poslednja sansa za kupovinu u CHANEL tribute trgovini je 30. jun. :/ ♥
Dakle , 30. juna ce biti ova trgovina zatvorena i uklonjena iz starplaze.
Meni je jako zao jer sam uspela da kupim samo dva predmeta iz ove 
tribute trgovine , zato sto nisam imala stardolara , a ni sada nemam. :/ ♥

-Da li vam je zao sto se zatvara CHANEL tribute trgovina? ♥
-Hocete li kupiti nesto dok se ne zatvori? :)

-Komentarisite. ♥


2 коментара:

  1. Анониман27.6.14. 13:48

    Zao mi je sto se zatvara jer obozavam Chanel a nista nisam kupila..
    jannettxx

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман27.6.14. 14:10

    I ja jako volim Chanel ali ima stvari punoooo skupih tako da nisam nista kupila a ne vjerujem i da cu :(

    MyLovee555

    ОдговориИзбриши