expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

16. 6. 2014.

Modni izazov #1 ♥

Hejj , kako ste mi? ♥
Znam da su svi takmicari cekali dugo ovaj post , ali
sta cu jednostavno nisam imala vremena da ga napisem i objavim. :/ ♥
Izvinjavam se. :) ♥
E sada , ako ne znate o cemu se radi u ovom tamicenju , 
kliknite ovde kako bi ste saznali. ♥
Bilo je 12 prijavljenih takmicara , od kojih sam izabrala prvih
6 koji su uradili...
A prvih 6 takmicara koji su uradili su:
jovanavujovic
MyLovee555
MinaBabyBaby
BadMiljana
KittySarah1122
marijamakimaka

Tema je bila:
Idete na vencanje od svoje najbolje drugarice.

Evo i kako su se one obukle:
Ovo je stajling od: jovanavujovic
Moja ocena: 5/10
Verovatno nisi znala za zlatno pravilo kada se ide na vencanje.
Samo mlada nosi belo na vencanju. :/ ♥
Inace , boje si lepo uklopila pa sam ti zato dala ovoliko poena. :)


Ovo je stajling od: MyLovee555
Moja ocena: 8/10
Prelepa je haljina , ali vise ispada kao da ti ides na neki svecani
bal nego na svadbu/vencanje. No , i osmica je visoka ocena. ♥

Ovo je stajling od: MinaBabyBaby
Moja ocena: 10/10
E , upravo sam ovo trazila. Savrsena haljina za vencanje od najbolje
drugarice. Savrseno uklopljene boje. *_* Svaka cast! Cista desetka. ♥
Sada ce neko pomisliti kao , ona joj je bloggerica pa joj je zato dala 10...
Nisam , pogledajte ostale stajlinge , pa se i same uverite. :) ♥

Ovo je stajling od: BadMiljana
Moja ocena: 9/10
Svidja mi se celokupan stajling. Ali nekako mi je previse "dark" - "mracan".
Da si izabrala neke svetlije i "zivahnije" boje to bi bila cista desetka , ovako 9.
Ali i 9-ka je veoma visoka ocena. Svaka cast. ♥

Ovo je stajling od: KittySarah1122
Moja ocena: 7/10
Isti slucaj kao i kod MyLovee555. ♥ Previse elegantna haljina
za takav dogadjaj. Da je haljina do kolena , to bi bila cista desetka. :/ ♥


Ovo je stajling od: marijamakimaka
Moja ocena: 6/10
Ufff... Previse "upadna" boja. Nekako mi nisi lepo uklopila majicu
sa suknjom , a i crvena je bas jaka boja. :/ No , i sestica je dobra ocena. ♥


Pa , to su bile sve takmicarke. :)

U ovoj rundi ispada samo jedna takmicarka , a to je nazalost
...
...
...
...
...
jovanavujovic
Zao mi je. Vise srece drugi put. ♥

Sada sve takmicarke koje su prosle , rade zadatak na sledecu temu:
Idete na na prvi sastanak sa deckom/momkom koji ce biti u nekom
luksuznom kaficu. ♥

Pa to bi bilo to. :)
Mozete raditi zadatak do 20. juna. ♥
-Srecno! :)

Kada zavrsite zadatak , napisite u komentar: Gotova sam , i napisite
gde vam se nalazi slika.
Obavezno oznacite sliku da je za ovaj blog i za takmicenje "Modni Izazov". ♥
-Hvala vam sto ucestvujete. :)

-Komentarisite. ♥


8 коментара:

  1. Анониман16.6.14. 19:20

    7?Superr.Sledeci zadatak je jakoooo zanimljiv.
    -KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  2. a OVE OSTALE KOJE NISU URADILE?sE I ONE TAKMICE??

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Samo ove koje sam napisala u ovom postu mogu da rade zadatak na temu iz ovog posta. ♥

      -MiciRainbow2

      Избриши
  3. Анониман16.6.14. 20:23

    uradilaaaa :) u prezz je ♥
    ~Mina

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман16.6.14. 20:32

    Super, evo ja cu sada uraditi pa cu postaviti u prez. :D

    MyLovee555

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман16.6.14. 20:32

    i meni je u prezentaciji
    -KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман17.6.14. 10:33

    uradila u prezz je
    marijamakimaka

    ОдговориИзбриши
  7. Sve su bile lijepo obucene,ali nazalost ja nisam prijavljena za ovo takmicenje :(
    FunBibi123super ♥

    ОдговориИзбриши