expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

20. 6. 2014.

Nov predmet u StarDesign Fashion/Moda - patike/cipele ♥

Hejj , kako ste mi? ♥
*NE MORATE DA CITATE OVO!
Prvo da vam se izvinim sto kasnim sa postovima , ali
zaista nisam imala vremena. Juce oko 15:00 su mi dosli
gosti , pa sam oko 18:00 otisla kod drugarice u vikendicu da spavam kod nje
sa jos jednom drugaricom... A ona tamo nije imala internet itd... :D I kada
sam se danas vratila oko 13:00 , imala sam zakazano kod frizera u 14:00.
I posle sam jos morala da kupim rodjenom bratu poklon za rodjendan i 
sebi kupaci kostim i konacno sam dosla kuci pre pola sata. :D ♥
E sada , imam jos jednu losu vest za vas...
Sledece nedelje cu najverovatnije ici u selo kod bake i deke , i doci ce mi
sestre od tetke pa cu sa njima da spavam tamo i moracu da pomazem da se
oberu visnje. xD Tako da moze da se desi da ne pisem postove cak 5-6 dana.
Tamo takodje nema internet. :/ ♥ Nadam se da cu se pre vratiti. P.S probacu
da uplatim besplatni internet na telefonu. :D
I na kraju jedna dobra vest , stigao je novi izgled bloga , tacnije samo nova
naslovna. Nadam se da vam se svidja. :D ♥

Dosta vise , smorila sam i samu sebe. :D

*EVO KONACNO PRAVOG POCETKA POSTA
Dakle , dobili smo nov predmet u StarDesign Moda i on izgleda ovako:

Evo i gde mozete pronaci patike/cipele:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Mozete pronaci patike/cipele na 4. stranici sa desne strane. 
Kostaju 6sd. :) ♥

Evo i kako izgledaju kada se "sasiju":

Pa ne znam... Meni se uopste ne svidjaju. Nekako
su kao za muskarce. Ja sam iz prve i pomislila da su za muskarce , 
ali kada sam videla da su za "zenske noge" onda sam shvatila da nisu.
Mislim da ovo nikad ne bih obula. :D 

-Da li vam se svidjaju patike/cipele? :)
-Pavite/Kupujete? ♥

-Komentarisite. ♥







2 коментара: