expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

30. 6. 2014.

Dior Couture Tribute ^-^

Heeeejjj!
Evo jos jedne novosti ^-^
Stigla nam je nova trgovina - Dior Couture Tribute 

Evo kako izgleda reklama u Starplazi:

(kliknite na sliku kako biste uvecali)
Meni se odmah svidela prva haljina *-*
A i svidela mi se i u spojleru :D

Kolekcija izgleda ovako:
(kliknite na sliku kako biste uvecali)
Pa kolkcija je jako lepa :D
Meni se svidja sve sem cena
Ima i dekora ^-^
Bela haljina koja je uokvirena na drugoj slici je samo za ss clanove :'(
Tako da ko nije ss ili royalty ne moze da je kupi...

Da li vam se svidja kolekcija?
Kupujete nesto?
Komentarisite!

2 коментара:

  1. Анониман30.6.14. 18:28

    Svidja mi se kolekcija no 'malko' je skupa :'( -solaratack

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман2.7.14. 09:08

    Kolekcija mi je jako lijepa, no skupa je.:D I nisam ss ni royalty.:D
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши