expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

25. 6. 2014.

HotBuys Forever Summer Top ♥

Hejj , kako ste mi? ♥
Posto imam svasta danas da uradim , odmah cu preci na post. :)

Dakle , danas smo dobili jedan novi predmet iz junskog Hot Buys-a.
Tacnije , ovaj top/ovu majicu:
Mozete je pronaci u trgovini Riviera , ili u katalogu - Moda , po ceni od 16sd. ♥

Meni je majica prelepa. :) Inace , ispod je jedan beli kupaci , koji se jedva vidi. :)
Cim budem sakupila sd , odmah cu je kupiti. ♥

*Ne morate da citate ovo
Inace , ja imam svoj idola na Stardoll-u , a to je
Alwaysmissbecca . ♥
Ja nju prosto obozavam , i videla sam kako mi je jutros
kupila poklon iz WH-a , a mislila sam da ni ne zna da
postojim. :D Jednom sam cak i na ovom blogu
pisala u vezi nje. Da ona lici na Kim Kardashian itd...
Evo dokaza da mi je kupila , ako mi neverujete:
Morala sam nekom da se pohvalim , presrecna sam! ♥


-Da li vam se svidja majica? :)
-Kupujete? ♥

-Komentarisite. :]




4 коментара:

  1. Анониман25.6.14. 13:23

    Meni je ova HB majica preeeeee ^---^ odmah bi je kupila samo da imam sd :/ <3 Super, drago mi je radi toga. :-D

    MyLovee555

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман25.6.14. 14:33

    Cool je..
    jannettxx

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam ga odma kupila,preljepa je i bas ljetna :D
    Jako mi je drago zbog tebe i mogu vjerovati kolko si sretna :D


    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  4. Jakko mi se svidjaaaa..Aaaaa poludjecu *o*.Ima odmah da je stavim u WS i napravim laznu lutku od 12 lvl-a i odmah kupujem :O

    EmanaaKoll

    ОдговориИзбриши