expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

25. 6. 2014.

Help - Kako ucestvovati u takmicenju "Ramazan" ♥

Hejjj! :)
Od juce se pitam kako da se prijavim na takmicenje , i
sve do jutros nisam skapirala. :)
Posto verujem da ne znaju svi , onda cu vam sada ja objasniti. :)

*Zelim da se zahvalim IvaCoolCool , jer bez nje ne bih skapirala.
Hvala ti! ♥

E sada , ako ste se vec slikali , i ne znate kako da posaljete sliku , onda
sledite korake:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Dakle , idite na: Natjecanja
Onda ispod The Vote , kliknite na sliku takmicenja Ramazan. :)
Pojavice vam se ovako kao na ovoj slici gore. 
Onda vam pise: Tvoje fotke
I ako ste se vec slikali , potrazite sliku i kliknite na nju.
Ako vam je to najnovi slika onda je na poslednjoj stranici. ♥

(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Kada kliknete , pojavice vam se ta cela slika. I onda
samo kliknite "Posalji za natjecaj". ♥
Ne zamerite za moj outfit , to je najbolje sto sam mogla. :/ ♥


(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Ako vam pise: Unos za natjecaj je poslan , znajte
da ste uspeli i postali ste ucesnik takmicenja. ♥


Ako se niste uslikali , onda sledite korake:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Idite u natjecaje , onda kliknite na sliku takmicenja "Ramazan" ispod 
takmicenja "The Vote". ♥
Kada kliknete izaci ce vam slika kao ova gore. 
Idite malo ispod i videcete da pise: Tvoje fotke.
Kliknite na ova ljubicasta slova: Podji u apartman i fotkaj se. ♥

*P.S izinjavam se sto su sledece slike od moje drugarice , ali
ja sam se vec bila prijavila za takmicenje , pa nisam mogla. Inace
ovo je ona slikala pa mi je poslala na mejl. :) ♥

Onda idite u vas apartman. :)
Obucite se kako zelite , zatim kliknite na kameru i uslikajte se:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
I onda kliknite da sacuvate u: ALBUM. ♥

Zatim , kada kliknete , opet idite u natjecaje , pa u takmicenje
"Ramazan":
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Ako ste se lepo uslikali i ako ste zadovoljni slikom , kliknite
na poslednju stranicu i pronadjite sliku koju ste malo pre uslikali. ♥
Kada je pronadjete , kliknite na nju. :)

Pojavice vam se ovakva slika:
I onda kliknite na: "Posalji za natjecaj".
*Izvinjavam se sto su ove slike kod moje drugarice na
engleskom , ali tako je kod nje. :D

I onda ako ste sve dobro odradili , pojavice vam se ovakva slika:
To znaci da je unos za natjecaj poslat. Uspesno
ste postali ucesnik. ♥

Pa , nadam se da ste razumeli. ♥
-Srecno svima! ♥

-Komentarisite. :) ♥







5 коментара:

  1. Анониман25.6.14. 13:19

    Hvala, iako sam vec znala kako poslati, hvala jer neki ne znaju :-D <3

    MyLovee555

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман25.6.14. 14:33

    Fala..
    jannettxx

    ОдговориИзбриши
  3. Na svakom Stardoll takmicenju se tako stavljaju slike


    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  4. Prijavila sam se,hvala ti puno puno puno puno jako sam zeljela da se prijavim a nisam znala kako pa si mi ti pokazalaaa.Thank you so much :** :D

    EmanaaKoll

    ОдговориИзбриши