expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

30. 6. 2014.

Styling in Suite # 44 - TrendyGirl.14

Heeeejjjj!
Ovako,ne svidja mi se bas ona grafike koju sam stavila na prosli post,tako da cu napraviti novu kada budem imala vremena :D
Na cekanju su:
 marijamakimaka
 monsterhigh2891
 Mini-Maus.
 CucaStar1
 FunBibi123super ili EmanaaKoll?(neka napise u komentaru)
Barbie_Lovrs
taki-tamara
jannettxx
 bekaminaemka

Uhhh :D
Veliki je spisak xD

Danas je dosla na red TrendyGirl.14
Ima jakoo mao odece :/
Napravila sam jedan stajling...
Evo ga:
Nadam se da ti se svidja ^-^
A i meni se svidja tvoj stajling koji si imala kad sam te posetila *0*

Da li vam se svidja stajling?
Zelite li i vi?
3+ komentara i radim novi stajling!
KOMENTARISITE! :*
 

6 коментара:

  1. EmanaaKoll je!Ono FunBibi123super je napisala moja prijateljica kada je bila na mom gooogle+ ;D :)
    EmanaaKoll

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман30.6.14. 14:09

    Lijep je stajling, s obzirom kako kozas da ima malo odjece.:D
    Ja ne zelim jer si meni vec napravila, ali ako moze.....
    -D.K.♥

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман30.6.14. 15:20

    Meni se stajling jaako svidja.Cool je i teen je.
    jannettxx

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман30.6.14. 15:21

    Kjutt je.Majca je preesavrsena.
    SilverNinaAnic

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман30.6.14. 15:23

    Stajling nije loš, s obzirom na to da ima malo odjeće. Možeš li napraviti stajling na meni?
    - hanatopkitty

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман30.6.14. 20:06

    Istina da imam malo odjeće, ali stajling je predivan. Hvala ti. :)

    TrendyGirl.14

    ОдговориИзбриши