expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

19. 6. 2014.

Minin savetnik #3 ♥

Hejjj!

Sta radite? ^___^ ♥

Da vas ne smaram, idemo na post! ♥ 

Spojler je izgledao ovako: 

 

Mozda je slika bila malo drugacija,ali OK. :)
Pa,nasa tema je danas: 

'Basics nekad i sad' . xD 

Kao sto vidimo Ovde na slici,ima mnogo lepih stvari. :) Ja ovu trgovinu jako volimmmmm,ali su me stvari nekako bile lepse pre. Zar ne? 


 

Ovo je bila jos jedna od boljih kolekcija 'Basics-a'. Neke od ovih stvari jos postoje,a nekih nema. :'((( 

A ovo je danasnji Basics: 


 

  


 

Okej,nisu sve stvari odvratne ima i lepih.
  Sta bih vratila od starih stvari?

1.Suknje sa prve slike. 

 

Mislim da bi svaka devojka na stardoll-u,volela da ima sve ove. Ja imam ovu tamno roze i zelenu. :)) 
Zar nisu prelepe? ^___^ 
Savet: Super se kombinuju sa belim majicama! ♥ 

2.Majice sa prve slike: 
 

Ovakve (kao na slici gore u svim bojama). Ja imam ovu belu i bez. :)) Meni se svidjaju zato sto su bez bretela i bas su kjutt ♥ 
Savet: Mozete ih nositi i uz suknje i uz pantalone. :) 

3.Suknje sa druge slike ♥ 

One su mi takodje prelepe. ♥ Super stoje uz bele majice i kaiseve. 
 Savet: Kada ih oblacite podignite ih malo vise do majice i stavite kais. :)))

Pa,misim da nema vise toga sto bih obavezno vratila.Ali ove stvari mi mnogooooooo fale. :'((( 

Pa,pitanje za vas :

'Basics' nekad.....

VS

............Basics sad  


Napisite za koga glasate u komnetaru! :)

   


6 коментара:

  1. Definitivno Basics nekad.Današnji Basics je bezveze.Ima tu nekih dobrih stavri,ali u starom Basicsu su bolje. :)

    -monsterhigh2891

    ОдговориИзбриши
  2. Stari basics,a u novom mi se jedino samo svida najnovija kolekcija crno-bijela.


    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  3. Svakako stari Basics! Mnogne cure žele onakve suknje, a među njima sam ja. :(

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман19.6.14. 13:42

    Basics nekad ! Puno je bolji od ovog sada!!
    Majra5

    ОдговориИзбриши