expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

23. 6. 2014.

Julski Hot Buys - spojleri ♥

Hejj , znate li da sam pre mozda 1-2 sata
objavila post sa slikom julskog Hot Buys-a i napisala
sam kako se zove , kada i gde izlazi svaki predmet. ♥
Ako ne znate i niste procitali , kliknite ovde . ♥
Dakle , sada sam pronasla spojlere predmeta kako izgledaju , svaki
pojedinacno:
Kao sto sam vec napisala u proslom postu vezanom za julski Hot Buys ,
jednostavno mi se ne svidjaju predmeti. Nekako mi nisu odgovarajuci za
jul mesec. Ovo krzno , ove farmerke/hlace , cizme/stikle , vise odgovaraju
zimskom Hot Buys-u. 
Ne svidja mi se izbor predmeta i razocarana sam. :/
Ne verujem da cu bilo sta da kupim. :/ ♥

-Da li vam se svidjaju predmeti? :)
-Kupujete neki predmet kada izadje? ♥

-Komentarisite. :)


2 коментара: