expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

22. 6. 2014.

I' back! + Vest! + Nova rubrika!

Helololololololo there!!! XD
I've missed you! :O

Stvarno ste mi mnooooogo nedostajali!
Sedam dana bez blogganja :O
Ali, sada sam back :D

I ponovo cete dobijati makeupe, i ponovo cu biti aktivnaa!!!
Aaaaaa! :D

A sada - tratataaraaaa! xD
Vest!

Secate se onog spojlera od pre 4 meseca? xD
E pa bio je za roman :D
Jer je i roman punovo tu! Da, pisacemo novi roman...
Nadam se da ce vam se svideti!
 
A sada, novarubrika!
 
Kao sto ste videle, zvace se LEFTR ili FTR :D
 
(L)imited (E)dition - (F)ind (T)he (R)eplacement
Ogranicena edicija - Naci zamenu
 
Sad svi mislite na trgovinu LE. :D
E pa drage moje, nema nimalo veze sa njom!

Dakle, ja cu otici u Starplazu i uzeti jedan skupi predmet koji je u stardolarima!
A onda cu pronaci slican ili isti takav predmet, samo naravno u starkovanicama. Drugim recima, zamenicremo taj predet. Sad se pitate - zasto Limited Edition? Pa, istih/slicnih predmeta sa takvom razlikom u ceni ima jako malo, pa je serija postova ogranicena!

Eto drage moje!
Nadam se da ste srecne kao i ja sto sam opet tu!
Komentarisite u vezi sa romanom i LEFTR.
Natalija.

1 коментар: