expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

16. 6. 2014.

Nova kolekcija trgovine "Museum Mile" ♥

 Hejj , sta radite? ♥
Izvinjavam se sto sam tek sada aktivna , ali
danas nisam bila skoro ceo dan kuci. Porodicne stvari ,
pa zato ne mogu da vam kazem zasto nisam bila tu itd... ♥
Ali nadam se da me razumete. :)
Sledeci post ce biti nastavak Modnog Izazova. ♥

Nego , da ja predjem sada na ovaj post. ♥
Dakle , danas nam je u starplazu stigla nova kolekcija trgovine 
Museum Mile. ♥
Evo kako izgleda izlog u starplazi:
Koliko ja znam , skoro svi predmeti iz ove nove kolekcije su
ograniceni , kao oni predmeti iz LE trgovine. Zato , ako zelite
nesto da kupite , POZURITE. Kolicine se smanjuju. :/ ♥

Evo kako izgleda nova kolekcija:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Na ovoj stranici je nova samo ova slika koju sam zauokvirila. I cini mi se
da samo ona nema ogranicene kolicine. :) ♥

(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)

(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)

Svi ovi predmeti za 2. i 3. slike su ograniceni , ako se nevaram.
Plus , ovaj sivo-zuti robot i ova bela haljina sa leptirima se pokrecu , sto je
mnogo kull i mnogo lepo izgleda. Ali ogranicene su kolicine. Tako da , vise
ne mozete kupiti ovu presavrsenu haljinu , jer su kolicine vec nestale.
Jako mi je zao sto nisam bila tu da je kupim. Ali kada malo bolje razmislim ,
to je obicna haljina sacinjena od pixela , i obicna grafika , zasto bih za nju dala 
64sd?! :/ ♥
Inace , kolekcija nije losa. Cak mi se i svidja , ali je skupa. I nervira me sto je
ogranicena. Kako su poceli , vidim da ce svaka sledeca kolekcija biti ogranicena. -.-" :/ ♥

Evo kako izgledaju neki predmeti iz nove kolekcije u stvarnosti:










To su jedini predmeti koje sam pronasla. :'( ♥

-Da li vam se svidja nova kolekcija? ♥
-Da li ste kupili nesto? :)
-Da li su vam lepsi predmeti na Stardoll-u ili u stvarnosti? ♥

-Komentarisite. :]




2 коментара:

  1. Kolekcija mi nije nest a pre skupa tak da nisam nista kupila i ljepse su stvari uzivo.

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман16.6.14. 20:33

    Meni kolekcija uopste nije lijepa :/

    MyLovee555

    ОдговориИзбриши